مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا در نشست سیاسی کارکنان سپاه هشترود تلاش دشمنان و دوستان ناآگاه را برای مخدوش کردن و کوچک نمایی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران بی نتیجه عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۸۴۷۳۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الالسلام حسن کاملی فر افزود: ایران اسلامی امروز توانسته است به یک قدرت منطقه ای و حتی جهانی تبدیل شود این در حالی است که با رژیم پهلوی به واسطه خرید تسلیحات و ادوات جنگی در قبال فروش نفت به آمریکا و کشور های غربی به یکی از کشور قوی از نظر نظامی تبدیل شده حتی نتوانسته چند روز در مقابل قوای متفقین دوام بیاورد.

وی ادامه داد: با آغاز جنگ تحمیلی در جریان شهر خرمشهر نیروهای مردمی و بسیج توانستند بدون ادوات جنگی بیش از یک ماه در مقابل رژیم بعثی عراق ایستادگی کنند و در نهایت به پیروزی برسند و این تنها یکی از دستاورهای غیر قابل انکار این نظام است.

حجت الاسلام کاملی فر اضافه کرد: امروز روحیه و کار جهادی کارگشای مشکلات اقتصادی است اگر مسئولان به مولفه های اقتصاد مقاومتی عمل کنند مسلما بخش زیادی از مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد، بدون شک در هر کشوری حتی کشورهای توسعه یافته مشکلات اقتصادی وجود دارد ولی آنچه که موجبات نارضایتی مردم را فراهم می کند تبعیض و عدم پاسخگویی برخی از مسئولان است.

ارسال نظرات