مزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر چند طرح گازرسانی، آبرسانی و کشاورزی با اعتبار بیش از 31 میلیارد ریال در شهرستان اهر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۸۴۷۴۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، برای اجرای طرح گازرسانی به روستای سراجه لو با 12 هزار و 400 متر شبکه گذاری، 6 میلیارد و 660 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
همچنین طرح آبرسانی به روستاهای آذغان و رواسجان، یک واحد گلخانه ای هیدروپونیک با اشتغال زایی مستقیم 10 نفر و 450 کیلومتر جاده دسترسی بین مزارع در 46 روستا از جمله طرح های افتتاح شده در این شهرستان هستند.
برای اجرای این طرح ها نیز در مجموع بیش از 25 میلیارد ریال هزینه شده است.
فرماندار شهرستان اهر در این آیین، گازرسانی به روستای سراجه لو را یکی از بهترین پروژه‌های قابل ‌افتتاح دهه فجر ذکر کرد و گفت: با توجه به صعب‌العبور بودن مسیر روستای سراجه لو، سکونت خانوارها در آن نشان می‌دهد که مردم برغم تمامی کمبودها به سکونت در روستا علاقه‌مند هستند.
زاهد محمودی هزینه 60 میلیون ریالی برای هر خانوار روستای سراجه لو در طرح گازرسانی را نشان از توجه دولت به امر خدمات‌رسانی به روستائیان دانست و افزود: البته هزینه‌های گازرسانی به روستاها متفاوت است و در برخی روستاها برای گازرسانی به هر خانوار 300 میلیون ریال هم هزینه دارد.
فرماندار شهرستان اهر با ذکر اینکه گازرسانی به دورافتاده‌ترین نقاط شهرستان‌ها از برکات جمهوری اسلامی و خدمات دولت است، گفت: مهم‌ترین هدف نظام جمهوری اسلامی و سیاست دولت تدبیر و امید محرومیت‌زدایی است.
محمودی، آسفالت‌ریزی راه ارتباطی را از مهم‌ترین خواسته‌های اهالی روستای سراجه لو برشمرد و گفت: اگر بخواهیم روستائیان در روستاها بمانند و مهاجرت نکنند باید برای رفع نیازهای اولیه آنان ن تلاش کنیم.

ارسال نظرات