خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت سمنان:

مؤلفه‌های وقوع انقلاب اسلامی را در هیچ انقلاب دیگری سراغ نداریم

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمنان با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی ایران سرعت وقوع آن بود، گفت: مؤلفه‌های وقوع انقلاب اسلامی را در هیچ انقلاب دیگری سراغ نداریم.
کد خبر: ۸۹۸۴۷۵۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، نشست نهضت روشنگری حوزه مقاومت بسیج کارگری سپاه ناحیه سمنان دوشنبه‌شب با حضور بسیجیان و خانواده آن‌ها برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابوالفضل راسخی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سمنان در این نشست ضمن تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر گفت: رمز ماندگاری و پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران، اسلامی‌ و خدایی‌ بودن آن است.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی ایران سرعت آن بود، افزود: آن‌قدر سرعت انقلاب اسلامی ایران زیاد بود که دنیای غرب و شرق آن زمان را در بهت و حیرت گذاشت و نفهمیدند که کی سیلی به این محکمی از مردم ایران خوردند و اصلاً فکر نمی‌کردند که مردم ایران قیام کنند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سمنان ادامه داد: یک سال قبل از شروع انقلاب اسلامی ایران، رئیس‌جمهوری وقت آمریکا به ایران آمد و پس‌ از آن سفر گفت تحقیقات ما و کارشناسانمان نشان می‌دهد که ایران و مردم ایران هیچ حرکتی برای تغییر نظام پادشاهی نخواهند داشت و هیچ اتفاقی برای نظام شاهنشاهی ایران نخواهد افتاد.

راسخی گفت: یک سال پس‌ از این قضیه، مردم ایران اسلامی قیام و نظام شاهنشاهی را سرنگون کردند و این قضیه گواه این موضوع است که انقلاب اسلامی دارای سرعت بی‌نظیری بود که در هیچ انقلاب دیگری سراغ نداریم.

وی ادامه داد: البته در راه پیروزی انقلاب اسلامی، شهدا و جانبازان بسیاری دادیم و زنان و مردان زیادی در راه انقلاب شکنجه شدند تا این انقلاب به سرانجام برسد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: اگر انقلاب ما بخواهد بماند هدف و مسیر ما باید همان اهداف اوایل انقلاب باشد و باید اهدافی خدایی و الهی داشته باشد و انسان در عین‌ حالی که بسیار ضعیف است، اگر برای خدا کار کند و نیات الهی داشته باشد، عظمت و مجد پیدا خواهد کرد و مقامش بسیار بالا می‌رود و دلیل آن فقط این است که به‌غیراز رضای الهی دنبال چیز دیگری نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها