همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ثبت نام بیمه تکمیلی مداحان و شاعران آیینی آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۸۰۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ بنیاد دعبل خزاعی به عنوان اولین و تنها موسسه رسمی ارائه خدمات بیمه ای و تامین اجتماعی به ذاکران و ستایشگران اهل بیت در سطح کشور برای چندمین سال متوالی اقدام به دریافت پیشنهاد بیمه تکمیلی درمان از شرکت های معتبر بیمه و اطلاع رسانی به جامعه مداح می نماید.

محمد اختری، مدیر بیمه و خدمات بنیاد دعبل از انجام توافق با بیمه "آرمان" در خصوص پوشش بیمه تکمیلی مداحان و شاعران خبر داد و گفت: بیمه تکمیلی درمان مداحان و ستایشگران اهل بیت همواره یکی از اولویت های مدیریت بنیاد دعبل بوده است که متاسفانه طی چند سال اخیر با استقبال حداقلی روبرو نشد و به حد نصاب نرسید. پیشنهاد جدید بیمه تکمیلی درمان از نظر میزان تعهدات و حق بیمه، بسیار مناسبی ارزیابی می گردد و نسبت به نرخ اعلام شده دیگر شرکت های بیمه ای تقریباً نیم بهاست.

وی ادامه داد: طبق توافق انجام شده، همه مداحان و شاعران آیینی – اعم از بیمه شدگان دعبل و غیر آن – می توانند از این امکان برخوردار شوند.

اختری با اشاره به اینکه حق بیمه هر نفر ماهانه دویست هزار ریال است افزود؛ کسانیکه تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بنیاد دعبل هستند، حق بیمه خود ماهانه (در ابتدای هر ماه) پرداخت می نمایند و کسانیکه تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بنیاد دعبل نیستند کل مبلغ حق بیمه یکسال را در ابتدای ثبت نام پرداخت می کنند.

وی در ادامه افزود: در مرحله اول که استعلام تعداد متقاضیان است و حداکثر تا 20بهمن 96 ادامه دارد، واجدین شرایط باید کد ملی سرپرست خانوار به همراه تعداد نفرات به سامانه 30008561234560 پیامک شود، مثلا برای یک خانواده پنج نفره که کد ملی سرپرست خانوار 1111111111 است به ترتیب از سمت چپ به صورت   5-1111111111 به شماره سامانه پیامک گردد.

اختری در پایان درخصوص نحوه اطلاع رسانی اظهار داشت: اطلاع رسانی بیمه تکمیلی این دوره از طریق پایگاه اطلاع رسانی بنیاد دعبل، کانال تلگرام دعبل، پیامک و همچنین بروشورهایی که تهیه شده انجام می شود.

در مرحله اول فقط استعلام انجام می شود و فقط از طریق پیامک.

تماس با بنیاد دعبل: در تهران: 88976531  -   88976532 و 88976542

دراین راستا حمیدرضا توسلی نماینده بنیاد دعبل در استان چهارمحال و بختیاری با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از مداحان اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام و شاعران آیینی برادر واجدشرایط خواست ازفرصت موجود استفاده و تقاضای خود را از طریق 30008561234560 اعلام کنند.

ارسال نظرات