تحویل 111 کلاس درس در دهه فجر به آموزش و پرورش

شیرزاد افزود: دهه فجرامسال ۱۵ فضای آموزشی شامل ۱۱۱ کلاس درس و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان برای بهره برداری تحویل آموزش پرورش استان شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۸۰۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، قربان علی شیرزاد مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس مازندران در افتتاحیه مدرسه شهید جوادی گفت: برای تردد آسان و ایمن دانش آموزان هنگام بارش برف و باران، ۶۰ هزار مترمربع از محوطه‌های مدارس نیز آسفالت شد.
وی افزود: ۱۸ هزار ۵۰۰ کلاس درس در استان وجود دارد که ۷۰ درصد کلاس‌ها استحکام نسبی دارند، اما ۲۰ درصد نیازمند بازسازی مجدد و ۱۱ درصد نیازمند مقاوم سازی هستند.
شیرزاد افزود: دهه فجرامسال ۱۵ فضای آموزشی شامل ۱۱۱ کلاس درس و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان برای بهره برداری تحویل آموزش پرورش استان شد.
مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس مازندران گفت: بنیاد برکت امسال در کشور هزار مدرسه ساخته است که سهم مازندران از آن ۴۹ مدرسه بود.
شیرزاد افزود: بنیاد برکت تفاهم نامه‌ای را با وزارت آموزش و پرورش برای ساخت هزار مدرسه منعقد کرده است که مازندران نیز سهمی از این تعداد خواهد داشت.
وی گفت: خیرین مدرسه ساز استان امسال ۲۳ میلیارد تومان برای کمک به مدرسه سازی در مازندران تعهد کردند.
فریدون کلبادی نژاد رئیس اداره آموزش و پرورش گلوگاه نیز در حاشیه افتتاح مدرسه شهید جوادی با اشاره به اینکه مدرسه ۱۲ کلاسه شهید جوادی مجهزترین دبستان شهرستان گلوگاه است، گفت: این مدرسه با ۱۲ کلاس درس و با مشارکت بنیاد برکت ساخته شده است
وی افزود: این آموزشگاه ۳ طبقه در ۱۶۴۰ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان ساخته شد که ۳۰۰ میلیون تومان آن از طریق طرح برکت تامین شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها