مدیرکل کمیته استان زنجان:

ارائه 2 هزار و 467 خدمت مسکن به مددجویان زنجانی

از ابتدای امسال تا کنون دو هزار و 467 خدمت مسکن توسط کمیته امداد استان زنجان به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده است.
کد خبر: ۸۹۸۴۸۱۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در مراسم افتتاح و واگذاری واحدهای مسکونی مددجویی در روستای آقبلاغ با تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، گفت: رسالت کمیته امداد به عنوان زیر مجموعه ای از بیت ولایت و بعنوان معین دولت در حوزه محرومیت زدایی ، توجه و کمک به رفع فقر و محرومیت از جامعه به ویژه مناطق محروم است .

هدایت صفری  با اشاره به فعالیت های کمیته امداد استان زنجان در بخش مسکن ، افزود: تامین مسکن یکی از پیچیده ترین و مهم ترین موضوعات مورد توجه جوامع مختلف است و این پیچیدگی در اقشار ضعیف و نیازمند جامعه به جهت اینکه مسکن از اقلام پرهزینه سبد خانوار است نمود بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه  تامین مسکن  برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از اولویت‌های اصلی این نهاد  است ، افزود : از ابتدای امسال تا کنون دو هزار و 467 خدمت مسکن  توسط کمیته امداد استان زنجان به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: از مجموع خدمات مسکن ارائه شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان دو هزار و 30 مورد درقالب تعمیرات کلی و جزئی ،  ساخت 183 سرویس بهداشتی و خرید یا ساخت 254 مسکن بوده است .

وی با اشاره به اینکه از مجموع مسکن ساخته شده یا خریداری شده برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان  از ابتدای امسال  173  مسکن در ایام دهه فجر به بهره‌برداری رسیده و تحویل جامعه هدف این نهاد شده است، افزود: 81 واحد مسکن مددجویی نیز در حال ساخت یا مرحله اتمام است که برنامه ریزی شده است تا پایان امسال تحویل خانوارهای مددجویی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان شود.

صفری ادامه داد : حدود شش میلیارد و 200 میلیون تومان در قالب ساخت ، تعمیر و بهسازی مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل منابع داخلی این نهاد و کمکهای خیران از ابتدای امسال تاکنون هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه از محل اعتبارات سفر رئیس کمیته امداد کشور به روستای آقبلاغ طرح های قابل توجهی در این روستا اجرا شده است،  افزود: یکی از مصوبات سفر مهندس فتاح به روستای آقبلاغ ساخت  28 مسکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بودکه که 19 واحد از آن همزمان با چهارمین روز از دهه فجر امسال واگذار و 9 واحد دیگر نیز تا پایان امسال واگذار می شود.

مدیرکل کمیته امداداستان زنجان همچنین ادامه داد : در کنار ساخت مسکن برای همه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در روستای آقبلاغ لوازم خانگی مورد نیاز آنها نیز شامل دو تخته فرش ، یخچال  و تلویزیون از محل اعتبارات مصوب سفر رئیس کمیته امداد به این روستا تهیه شده است.

صفری با اشاره به اینکه سفر مهندس فتاح به روستای آقبلاغ مصوبات دیگری نیزداشت،گفت: ساخت سرویس بهداشتی ، حصارکشی، ، فضاسازی و کف‌سازی، وضوخانه خواهران برای مسجد و بازسازی غسالخانه روستا وپرداخت کمک هزینه اعزام بیش از 500 نفر از ساکنان روستای آقبلاغ به مشهد مقدس از خدمات ارائه شده کمیته امداد استان زنجان در این روستا از محل اعتبارات مصوب سفر رئیس کمیته امداد به این روستا بوده است.

 

ارسال نظرات