خبرهای داغ:
در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم مطرح شد
در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم بر ضرورت برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن در استان تاکید شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۸۳۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم پیش از ظهر امروز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

نصرت الله لطفی در ابتدای این جلسه با اشاره به زمان شروع راهپیمایی 22 بهمن در شهر قم اظهار کرد: زمان آغاز این راهپیمایی ساعت 10 صبح روز یکشنبه از میدان آستانه است، مسیر راهپیمایی، میدان آستانه، میدان شهید مطهری، خیابان اراک ، پل حجتیه و در نهایت حرم حضرت معصومه(س) است.

وی ادامه داد: مراسم پایانی راهپیمایی 22 بهمن در شهر قم در حرم حضرت معصومه(س) است و یک شخصیت ملی سخنران این مراسم خواهد بود.

رضا سیار فرماندار قم در ادامه این جلسه در خصوص برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در شهر قم اظهار کرد: شورای تامین شهرستان و استان با برگزاری راهپیمایی مجزا در روز 22 بهمن در منطقه پردیسان قم مخالف است، وسایل ایاب و ذهاب برای انتقال مردم این منطقه به شهر قم برای شرکت در راهپیمایی مهیا خواهد بود و قائل به تفکیک این منطقه از شهر قم نیستیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم نیز در پایان جلسه گفت: در راهپیمایی 22 بهمن از همه جناح‌های سیاسی می‌آیند و نباید سخنانی پشت تریبون‌ها در این راهپیمایی گفته شود که با وحدت در تعارض باشد.

ارسال نظرات