خبرهای داغ:
فرماندار قم گفت: شورای تامین شهرستان و استان با برگزاری راهپیمایی مجزا در روز 22 بهمن در پردیسان قم مخالف است.
کد خبر: ۸۹۸۴۸۳۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رضا سیار ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در خصوص برگزاری برنامه نورافشانی شب 22 بهمن در قم اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم که این برنامه به صورت باشکوه توسط نیروهای مسلح برگزار شود، شب 22 بهمن تقارنی با ایام فاطمیه ندارد و نورافشانی هیچ گونه بی احترامی نسبت به این ایام نیست.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم‌های انقلابی همچون راهپیمایی روز جهانی قدس و راهپیمایی 22 بهمن بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

فرماندار قم افزود: شورای تامین شهرستان و استان با برگزاری راهپیمایی مجزا در روز 22 بهمن در پردیسان قم مخالف است، وسایل ایاب و ذهاب برای انتقال مردم این منطقه به شهر قم برای شرکت در راهپیمایی مهیا خواهد بود و قائل به تفکیک این منطقه از شهر قم نیستیم.

سیار با اشاره به اتخاذ تدابیر امنیتی برای راهپیمایی روز 22 بهمن در شهر قم اظهار کرد: تمام پیش‌بینی‌ها را برای برقراری امنیت مردم در این راهپیمایی کردیم، همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقرار تیم‌های امدادی در راهپیمایی 22 بهمن صورت گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال ایجاد یک سیستم صوت ثابت در هسته مرکزی شهر قم هستیم تا از سیستم صوتی برای پخش اذان در طول سال استفاده شده و در مناسبت‌ها نیز از این سیستم بهره برداری مناسب صورت گیرد.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها