مبلغ شیه مذهب آرژانتینی در جمع دانش آموزان سوادکوه:

زندگی امام خمینی(ره) و آیه الله خامنه ای، مقام رهبر معظم شبیه ترین زندگی در مسیر حضرت محمد(ص) و امام علی(ع) است

آگوستین ژیواری با اشاره به اینکه حضرت علی(ع)، قهرمان، حاکم و عالم است و برای ما جالب‌ بود و پیگیری کردیم که در زمان ما چه کسانی در مسیر زندگی حضرت محمد(ص) و حضرت علی(ع) قرار‌ دارند که زندگی امام خمینی(ره) و مقام‌معظم رهبری را مطالعه کردم که شبیه زندگی پیامبر(ص) است.
کد خبر: ۸۹۸۴۸۴۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آگوستین ژیواری که بعد از پذیرش مذهب تشییع به نام «خلیل» نامیده‌ شد در جمع دانش‌آموزان سوادکوه با اشاره به اینکه ملت‌های آمریکای لاتین، انسان‌های‌خوبی هستند و دین معرفی‌ شده ‌حکومت‌های ما به نفع دین و زندگی مردم نبود، اظهار‌ کرد: حدود 25 کشور در منطقه آمریکای‌لاتین با منابع خدادادی فراوان زندگی می‌کنند و ما از مناطق ثروتمند هستیم ولی مردم ما از افراد فقیر‌ هستند.

وی به واکنش پدر و مادرش در تشرّف به دین اسلام و مذهب تشییع و مساوی‌دانستن اسلام با تروریست و داعش از نظر خانواده خود در آرژانتین به دلیل تبلیغات رسانه‌های صهیونیستی و استکباری اشاره کرد و افزود: عقاید مردم آمریکای لاتین به اسلام، زندگی و دنیا، کامل نیست و آزادی واقعی را نمی‌شناسند.

این مبلغ به مشکلات مختلف در منطقه خود اشاره و خاطر‌نشان کرد: در انقلاب اسلامی شاهد مذهب کاملی هستیم و شما الگوهایی مثل ائمه(ع) و امام خمینی(ره) دارید که الگوی زندگی و شخصیتی هستند.

حجت‌الاسلام خلیل با اشاره به اینکه «لیونل‌مسی» فوتبالیست خوبی است ولی نمی‌تواند الگوی مناسبی برای زندگی باشد و باید به دنبال الگوی مناسبی برای زندگی دنیا و آخرت باشیم، اظهار‌ کرد: به‌دنبال الگوی واقعی بودم و خیلی جست‌وجو کردم و حضرت مسیح(ص) را طوری معرفی کردند که از دنیا برید و با مردم کاری‌ نداشت و البته دارای رتبه بالای انسانی است و حضرت محمد(ص) و حضرت علی(ع) را شناختم و عاشق آنها شدم.

وی با اشاره به اینکه حضرت علی(ع)، قهرمان، حاکم و عالم است و برای ما جالب‌ بود و پیگیری کردیم که در زمان ما چه کسانی در مسیر زندگی حضرت محمد(ص) و حضرت علی(ع)  قرار‌ دارند که زندگی امام خمینی(ره) و مقام‌معظم رهبری را مطالعه کردم که شبیه زندگی پیامبر(ص) است.

مبلغ آرژانتینی مذهب تشیع، گفت: نامه رهبر ایران به جوانان غرب، نشان داد که ایشان بهتر از ما، ما را می‎شناسد و نامه اثر‌گذاری بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها