امام جمعه دهگلان در مراسم یادوراه شهدای دهستان بلدستی:
امام جمعه دهگلان درمراسم یادواره شهدای دهستان بلدستی گفت: مسئولان شهرستان باید خادم وخدمتگزار مردم باشند.
کد خبر: ۸۹۸۴۸۴۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم یاداواره شهدای ۵۴۰۰ شهید کردستان و ۱۹ شهید منطقه بلدستی با حضورفرمانده سپاه، مسئولان شهرستان و مردم دهستان بلدستی و به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای بلدستی در مسجدجامع برگزارشد.

امام جمعه دهگلان در این یادواره ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس گفت: شهیدان گرانقدر و والا مقام بخاطر دفاع از ملت و کشورشان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برا‌ی مردمشان فراهم نمایند وامنیت امروز کشور ایرن اسلامی مرهون از خود گذشتگی شهداست.

ماموستا محمدی شهادت را انتخاب آگاهانه برای کسانی دانست که که ازجان و هستی خود گذشتند تا الگوی ایثار و فدکاری درجامعه اسلامی باشند.

وی درادامه گفت: امنیت امروز جامعه ما در سایه از خود گذشتگی شهدا‌ی دوران دفاع مقدس است که در اوایل انقلاب در مقابل استکبار جهانی ایستادند.

امام جمعه دهگلان گفت: استکبار جهانی وقتی دیدند که توان مقابله ازطریق جنگ با ایران اسلامی را نداشتند از طریق جنگ نرم وارد مملکت م. اشده اند ومی خواهند هویت ملی واسلامی را ازجوانان این مرز و بوم بگیرند و نسل جدید را ازب دنه نسل اول و دوم انقلاب جدا کنند.

وی افزود: اگر ما درجنگ نرم توان مقابله رانداشته باشیم شیطان صفتان وارد حریم خصوص ما شده و مارا به شکست و انزوا وا می‌دارند که ما باید خیلی هوشیار باشیم.

ماموستا محمدی با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) گفت: درزندگی ما دونعمت سلامت وامننیت وجود دارد وامروز امنیت ما چه دردوران دفاع مقدس و چه امروز حاصل ازخود گذشتگی وایثار شهدای آن دوران وشهدای مدافع حرم و خون‌های ریخته شده آنان است.

امام جمعه دهگلان از مسئولان شهرستان خواست باید در همه حال خادمان واقعی به مردم باشند واز خدمتگزاری به جامعه دریغ نورزند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات