رئیس فرهنگ ارشاد کلاردشت احداث مجتمع فرهنگی و هنری را سرآغاز فصل تازه‌ای از بالندگی و رشد هنر و ارزش‌های بومی و ملی و مذهبی شهرستان عنوان کرد و افزود: در همه رشته‌های هنری و فرهنگی در این شهرستان هنرمندان قابلی وجود دارد که می‌توانند در عرصه‌های استانی و ملی با ارائه آثار فاخر فرهنگ و هنر کلاردشت را معرفی کنند.
کد خبر: ۸۹۸۴۸۴۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مظاهر سلیمانپور در گفت‌وگویی اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان کلاردشت شنبه هفته آینده مصادف با نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسؤولان آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: این مجتمع فرهنگی و هنری در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع که از سوی شورای شهر و شهرداری به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شده، احداث می‌شود و
برای ساخت این مجتمع فرهنگی و هنری 30 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلاردشت افزود: پس از سال‌ها انتظار اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان در ایام الله دهه فجر شاهد به ثمر نشستن یکی از مهم‌ترین پروژه‌های فرهنگی و هنری است.

این مسؤول ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی و زیر ساختی شهرستان کلاردشت نبود اماکن و سالن‌های اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری است که با احداث مجتمع فرهنگی و هنری این مشکل رفع می‌شود.

سلیمانپور با اشاره به مواهب طبیعی و جاذبه‌های کم‌نظیر گردشگری و حضور ده‌ها هزار گردشگر داخلی و خارجی که می‌تواند فرصتی کم‌نظیر برای توسعه شهرستان محسوب شود، خاطرنشان کرد: در این شهرستان ظرفیت‌های خوبی در عرصه فرهنگ و هنر و گردشگری  وجود دارد که این مزیت مورد توجه مسؤولان شهرستان قرار گرفته و انتظار می‌رود با حمایت مسؤولان استانی و ملی شاهد ببار نشستن این ظرفیت‌ها در آینده نزدیک باشیم.

وی احداث مجتمع فرهنگی و هنری را سرآغاز فصل تازه‌ای از بالندگی و رشد هنر و ارزش‌های بومی و ملی و مذهبی شهرستان عنوان کرد و افزود: در همه رشته‌های هنری و فرهنگی در این شهرستان هنرمندان قابلی وجود دارد که می‌توانند در عرصه‌های استانی و ملی با ارائه آثار فاخر فرهنگ و هنر کلاردشت را معرفی کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلاردشت ابراز امیدواری کرد با تلاش و مساعدت مسؤولان شهرستان، شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ساخت این مجتمع هرچه زودتر آغاز و به سرانجام برسد تا بسیاری از مشکلات شهرستان در حوزه فرهنگی و هنری برطرف شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها