به مناسبت دهه مبارک فجر؛

همایش تجلیل از بانوان ایثارگر در حسینیه سپاه قروه

همایش تجلیل از بانوان ایثارگر به مناسبت دهه مبارک فجر در حسینیه سپاه قروه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۸۶۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور بانوان ایثارگر شهرستان قروه همایش تجلیل از بانوان ایثارگر در حسینیه سپاه این شهرستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم حسن شمشادی مسئول دفتر خبر صدا و سیما در سوریه و عراق به عنوان میهمان ویژه حضور داشت.

سعید شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در ابتدای این مراسم با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی موازنه قدرت جهان را به هم زد.

وی افزود: این انقلاب از یکسو معادلات سیاسی استکبار را در ادامه سیاست سلطه و تقسیم استعماری جهان بر هم زد و از سوی دیگر یکی از مستحکم‌ترین رژیم‌های وابسته را که از حمایت استکبار جهانی برخوردار بود ریشه‌کن نمود.

فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی جهان به دو بلوک شرق و غرب تقسیم می‌شد، اما با پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) این معادلات را برهم زدند و با شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی لرزه بر اندام استکبار وارد ساختند.

شعبانی افزود: امروز ما دارای یک اقتدار سیاسی در جهان هستیم و علی رغم کشمکش‌های سیاسی و چالش‌هایی که دشمن برای ما به وجود می‌آورد در امنیت و آرامش به سر می‌بریم و همه این‌ها را مدیون انقلاب و مدیون رهبری‌های مقام معظم رهبری هستیم

وی با بیان اینکه دشمن از دشمنی‌های خود دست برنخواهد داشت، گفت: دشمن دارای برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت است و تمامی گزینه‌ها را برای خود روی میز دارد.

به گفته شعبانی دشمن در نقشه‌های خود اگر با موفقیت روبرو نبوده است، اما از دشمنی خود دست برنمیدارد.

در ادامه این مراسم از بانوان ایثارگر قروه‌ای تجلیل شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات