رییس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور مطرح کرد:

افزایش تلاش دشمنان برای شکست انقلاب اسلامی

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی در مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت و یادواره شهدای شهر سردرود افزود : امروز اقتدار جمهوری اسلامی برای دشمنان آشکار شده است و به همین دلیل برای براندازی نظام نقشه کشیده اند و بیش از پیش به تکاپو افتاده اند.
کد خبر: ۸۹۸۴۹۰۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

به گزارش بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی در مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت و یادواره شهدای شهر سردرود افزود : امروز اقتدار جمهوری اسلامی برای دشمنان آشکار شده است و به همین دلیل برای براندازی نظام نقشه کشیده اند و بیش از پیش به تکاپو افتاده اند. وی گفت : امروز آمریکا از ما عصبانی است و دست به هر توطئه ای می زند تا به کشورمان ضربه بزند و در چنین شرایط حساسی لازم است مسئولان با حفظ هوشیاری خود در خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکنند.

 

 

رئیس سازمان بسیج اساتید ، طلاب و روحانیون کشور ادامه داد : مردم ایران برای رهایی از ظلم و ستم و سلطه بیگانگان انقلاب کرده اند و بعد از ۴۰ سال یک وجب از خاک میهن را به دشمنان نداده اند. وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر کشورمان گفت : شهدا وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و امروز وظیفه داریم راه آنها ادامه دهیم و از میراث بزرگ امام راحل حفاظت کنیم.

 

حجت الاسلام گواهی ، طلاب و روحانیان را پیشگامان جان فشانی در راه انقلاب اسلامی دانست و افزود : افتخار این قشر ، تقدیم ۴ هزار و ۵۰۰ شهید طلبه و ۷ هزار جانباز روحانی در راه اسلام و انقلاب است و امروز هم ۳۵ شهید مدافع حرم را تقدیم سیده زینب سلام الله علیها کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار