مسئول سازمان بسیج کارگری با انتقاد از بی برنامگی دولت در ساماندهی و احیا صنایع راکد، افزود: چرا وقتی کارخانه هایی مجهز در کشور داریم، دولت عزمی جدی برای احیا آن ها ندارد؟!
کد خبر: ۸۹۸۴۹۲۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۵

محمد ابراهیم کریمی مسئول سازمان بسیج کارگری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه واحدهای تولیدی بسیاری در کشور در حالت راکد هستند اظهار داشت: در حال حاضر واحدهای صنعتی و تولیدی بسیاری در کشور داریم که خط تولید مجهزی راه اندازی کرده اند و متأسفانه پس از مدتی فعالیت، مجبور به تعدیل نیرو و حتی تعطیلی شده اند.

وی ادامه داد: ما با بسیاری از مدیران این کارگاه ها و شرکت ها به صورت چهره به چهره صحبت کردیم و همگی اعلام کرده اند که توانایی بازگشت به نقطه اوج کار و فعالیت را دارند به شرط آنکه کمک و حمایتی شامل حالشان شود.

کریمی تصریح کرد: در سالی که حمایت از اشتغال و تولید در شعار آن گنجانده شده است و با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب تأکیدات بسیاری در خصوص رونق بازار تولید و اشتغال داشته اند، تولید کنندگان ما نیز توقع دارند که دستگاه های اجرایی، حمایتی عملی از آن ها داشته باشند.

وی با انتقاد از بی برنامگی دولت در ساماندهی و احیا صنایع راکد، افزود: چرا وقتی کارخانه هایی مجهز در کشور داریم، دولت عزمی جدی برای احیا آن ها ندارد؟! وقتی چنین ظرفیتی در کشور است، اشتباه است که دولتمردان ما به دنبال افتتاح طرح های دیگر هستند، در واقع افتتاح طرح های جدید باید در اولیت های بعدی باشد.

مسئول سازمان بسیج کارگری در خاتمه گفت: بسیج در این حوزه با تمام ظرفیت آماده بوده و کارهای زیادی انجام داده است و ثمرات مطلوبی هم بار آمده، با این وجود برای توسعه برنامه های احیاگری صنایع، نیازمند حمایت و کمک دستگاه های اجرایی هستیم.

ارسال نظرات