جان محمدلو گفت:از سال 91 میلادی به بعد آمریکا در عراق و افغانستان و جنگهای نیابتی منطقه مدام در تلاش برای از پا انداختن ایران اسلامی بود که به خواست خداوند و حرمت خون شهدای اسلام دشمن نتوانست به نتیجه برسد .
کد خبر: ۸۹۸۴۹۳۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همایش نهضت روشنگری انقلاب فاطمی ایران به مناسبت دهه مبارک فجر و همزمانی این ایام با شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار شد.

نوک پیکان حمله امام خمینی (ره)استکبار ستیزی بود

 به همت حوزه 714 کوثر ناحیه نظرآباد همایش نهضت روشنگری با موضوع انقلاب فاطمی ایران با حضور خواهران بسیجی در روستای بختیار برگزار شد.


در این مراسم که همراه با ذکر مصیبت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها همراه بود، جناب سرهنگ جان محمدلو فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد نیز حضور یافته و گفت:نوک پیکان حمله امام خمینی (ره)استکبار ستیزی بود.

امضای قرارداد ننگینی چون کاپیتولاسیون که ارزش حتی یک سگ آمریکایی را از ایرانی متدین بالاتر میبرد نشان از بی لیاقتی پهلوی و خوی مستکبر سردرمداران آمریکا داشت. همچنانکه اوباما نیز در مصاحبه ای گفته بود من حاضر نیستم بین ایرانیان بی تمدن قرار بگیرم. رئیس جمهور فعلی آمریکا نیز در سخنرانی های متعدد خود به انواع مختلف همین بی عقلی های گذشته روسای قبلی آمریکا را تایید کرده است.
وی تصریح کرد ؛ماحصل انقلاب شکسته شدن هیمنه آمریکا بود،که حضرت آقا نیز در یکی از سخنرانی های اخیر خود خطاب به آمریکا فرمودند: اگر قدرت داشتید سال 50 که از ایران خارج شدید چرا قادر به برگشت نیستید؟!

جان محمدلو گفت:از سال 91 میلادی به بعد آمریکا در عراق و افغانستان و جنگهای نیابتی منطقه مدام در تلاش برای از پا انداختن ایران اسلامی بود که به خواست خداوند و حرمت خون شهدای اسلام از جمله شهدای عزیز مدافع حرم که در دامان مادران پاکدامن پیرو فاطمه زهرا سلام الله علیها تربیت شدند،دشمن نتوانست به نتیجه برسد .

جان محمدلو در ادامه افزود:منافقان داخلی ضرباتی به کشور اسلامی وارد کردند که مقابله با اینان نیازمند بصیرتی فاطمی است.

وی در پایان گفت:مادران و زنان که همصدای مردان فریاد آزادی و استقلال سر دادند با الگو گرفتن از دختر پیامبر اسلام سربازان خمینی کبیر را تربیت کردند که انقلاب اسلامی را به واقع با خون خود آبیاری کردند و در دفاع مقدس نیز مدافعان خاک پاک و ناموس اسلام بودند.

 


خبرنگار :خانی

ارسال نظرات