به مناسبت دهه فجر برگزار شد؛

دیدار جمعی از مسئولان با خانواده شهید"علی اکبر کرمانی"+ عکس

به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر جمعی از مسئولان با خانواده شهید"علی اکبر کرمانی" از شهدای جمعی فرماندهی انتظامی استان سمنان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۸۴۹۳۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، به مناسبت ایام الله دهه فجر؛ جمعی از کارکنان فرماندهی انتظامی استان سمنان به همراه فرمانده نیروی انتظامی سرخه و منصور شوقانی جانشین سپاه استان سمنان و سرگرد یعقوبی مسئول ایثارگران استان سمنان از خانواده شهید علی اکبر کرمانی از شهدای جمعی فرماندهی انتظامی استان سمنان دیدار کردند.

در این دیدار منصور شوقانی جانشین سپاه استان سمنان تقارن شهادت علی اکبر کرمانی در بهمن ماه 72 را با ایام الله دهه فجر، به فال نیک گرفت و گفت همگی ما موظف به گرامیداشت و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم.

حسینعلی کرمانی پدر شهید علی اکبر کرمانی در این دیدار از حضور مسئولان و توجه ویژه به خانواده های شهدا و ایثارگر قدردانی کرد و گفت: بنده سه فرزند پسر دارم که علی اکبر در سال 72 در حالی که یک ماه مانده بود که سربازی اش به پایان برسد؛ به دست اشرار در حین انجام خدمت در پست ایست و بازرسی به شهادت می رسد.

وی گفت: علی اکبر با دیگر فرزندانم فرق داشت و به من و مادرش بسیار احترام می گذاشت و بسیار مهربان و دلسوز بود.

بر اساس این گزارش؛ شهید علی اکبر کرمانی فرزند حسینعلی، متولد سال 52 در سرخه است؛ این شهید گرانقدر در نیروی انتظامی سرباز بوده است و نیروی پست ایست و بازرسی این یگان بوده است؛ وی در 15 بهمن ماه سال 72 در سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار در اثر اصابت گلوله مستقیم به ناحیه کمر به شهادت می رسد؛ این شهید در گلزار شهدای سرخه به خاک سپرده شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار