رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی 22 بهمن در بیش از 120 نقطه سیستان و بلوچستان برگزار می شود
کد خبر: ۸۹۸۴۹۵۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، عباس صفدری در این خصوص اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی نسل جوان با آرمان‌های امام راحل (ره)، انقلاب، اتحاد و انسجام بیشتر آحاد مختلف جامعه است.

وی افزود: ملت ایران در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری فعال و منسجم داشته و دارند و بار‌ها با حضور به موقع خود تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده اند.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی نشان داده اند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با بصیرت و آگاهی خودشان در تمام صحنه‌های نظام حضوری فعال داشته اند.
وی افزود: مردم با حضور پرشور و با شکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب دندان شکنی به استکبار جهانی خواهند داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: امسال بیش از ۱۰ هزار عنوان برنامه، ویژه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری نهاد‌های دولتی و خصوصی، مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: بصیرت افزایی، امید آفرینی، خودباوری، اقتصاد مقاومتی، دشمن شناسی و وحدت و همبستگی از مهمترین رویکرد‌های مورد نظر در برنامه‌های اجرایی ویژه دهه فجر در سیستان و بلوچستان است.
ارسال نظرات