مادر شهید حسین جهان پیما در دیداری که مسئولان سپاه مراغه با وی داشتند، گفت: اگر مردم به نظام و شهدا وفادار باشند ما هم در آرامش هستیم.
کد خبر: ۸۹۸۴۹۶۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بتول جهان پیما افزود: وقتی در جامعه برخی مسائل و توطئه های دشمن را می بینیم ناراحت می شویم چراکه ما شهدا را تقدیم کردیم تا از دین و مملکت خود دفاع کنیم و پشتبان ولایت باشیم .

وی افزود: شهید حسین جهان پیما دانش آموز بودند که بلافاصله بعد از پیام تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر حضور در جبهه از همه امور واجب است درس را ترک و در جبهه حضور پیدا کرد .

مادر شهید جهان پیما یاد آوری کرد: حسین فقط با پیام امام(ره) درس و مشق خود را رها کرد تا حرف ولایت در زمین نماند و خدای ناکرده رهبری ناراحت یا آزرده خاطر باشد.

وی در پاسخ به سوال حضار در خصوص خاطرات خود از شهادت حسین  این گونه جواب داد: حسین قبل از شهادت نحوه شهادت خود را در خواب دیده بود که بالافاصله با من تماس گرفت و از من حلالیت طلبید.

این مادر شهید در ادامه گفت: علاوه از حسین دو نفر دیگر بچه ها در منطقه حضور داشتند و هرموقع زنگی می زدند منتظر خبر شهادت یکی از آن ها بودم.

وی اضافه کرد: پس از شهادت حسین سجده شکر به جا آوردم و از خدا تشکر کردم که با یک خانواده محروم مستضعف معامله کرده است.

مادر شهید جهان پیما به نحوه شناسایی شهادت حسین هم اشاره و بیان کرد: وقتی که مقرر شد تا بریم شهدا را شناسایی کنیم مرا نمی گذاشتند تا فرزندم را شناسایی کنم و ولی با هزار وعده و تضمین که ناراحت نخواهم شد برای شناسایی پسرم عازم شدم.

وی خاطر نشان کرد: وقتی که پیکر شهدا را دیدم حسین را شناختم و در نخستین نگاه به چشمان حسین که خیلی دوستش داشتم نگاه کردم دیدم که یکی از چشماش داغون شده ولی چشم دیگرش باز بود.

وی افزود : در وهله اول  در دلم ناراحت شدم که اگر حسین در غربت شهید نمی شد حداقل چشمش باز نمی ماند  وی بعد از چند لحظه حسین چشمش را بست وقتی این صحنه را دیدم صد بار استغفار کردم که چرا به این فکر افتادم.

وی ادامه داد: بعد از این اتفاق دیگر از شهادت حسینم ناراحت نشده و برایم الهام شد که نه تنها حسین بلکه تمام شهدا پیش خدا زنده و ما را تماشا می کنند.

وفاداری مردم به شهدا و نظام؛ آرامش ما

فرمانده سپاه مراغه هم در این دیدار امنیت و آرامش کشور را مدیون شهدا دانست و گفت: عزت، اقتدار و افتخارات امروز کشور مرهون خون شهداست.

رضا سامی افزود:  همه باید در مسیر شهدا حرکت کنند، تا در دنیا و آخرت سعادتمند شوند.

ارسال نظرات