خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اعلام اینکه خیران مرکز نیکوکاری 14 معصوم شهرک پرواز تبریز 20 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا کردند، افزود: برای تأمین این تعداد جهیزیه، 240 میلیون تومان از طرف خیران مرکز نیکوکاری 14 معصوم تبریز کمک شده است.
کد خبر: ۸۹۸۴۹۷۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی،  بابیان اینکه خیران مراکز نیکوکاری در 10 ماهه امسال 631 میلیون تومان برای تأمین جهیزیه و ازدواج نیازمندان کمک کرده‌اند، بیان کرد: اکنون 62 مرکز نیکوکاری فعال با محوریت مساجد در سطح استان وجود دارد و این مراکز با محوریت مساجد بهترین محل برای کمک به نیازمندان جامعه هستند.

وی از اهدای یک هزار و 642 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در 10 ماهه امسال خبر داد و افزود: برای تأمین جهیزیه این نوعروسان چهار میلیارد و 713 میلیون تومان هزینه شده است.

کلامی با تأکید به اینکه نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان در بین مددجویان، یکی از اولویت‌های این نهاد است، بیان کرد: اکنون 306 نوعروس نیازمند، در نوبت دریافت جهیزیه هستند که با کمک خیران می‌توانند به خانه بخت بروند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه خیران مراکز نیکوکاری آذربایجان شرقی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 12 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کرده‌اند، گفت: کمیته امداد برای تأمین جهیزیه نوعروسان و ازدواج جوانان طرح کوثر را در دست اجرا دارد که در قالب این طرح از ظرفیت خیران برای تهیه جهیزیه زوج‌های نیازمند استفاده می‌شود.

ارسال نظرات