خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) قزوین:

شجاعت و دشمن شناسی امام راحل از او یک رهبر مقتدر ساخت

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) قزوین گفت: این انقلاب در زمانی شکل گرفت که سران استکبار جهانی و افراد دست نشانده آن‌ها در داخل و خارج، به هیچ کس مجال هیچ گونه حرکت مردمی اصیل و آزادی خواهانه را نمی‌دادند.
کد خبر: ۸۹۸۴۹۷۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در نشست روشنگری بسیجیان حوزه امام خمینی (ره) طارم با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب ما نشان داد که قدرت خدا فوق همه قدرتهاست و ایمان به پروردگار، این قدرت را برای یک ملت ایجاد می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: این انقلاب در زمانی شکل گرفت که سران استکبار جهانی و افراد دست نشانده آن‌ها در داخل و خارج، به هیچ کس مجال هیچ گونه حرکت مردمی اصیل و آزادی خواهانه را نمی‌دادند.
عدالتی شربیانی گفت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان معجزه قرن و موثر‌ترین حرکت سیاسی در جهان است که تمام معادلات بین المللی را تغییر داده و قدرت فرهنگ و ایمان را بر قدرت‌های نظامی غالب کرد، قدرت انقلاب اسلامی ایران با رهبری داعیانه حضرت امام (ره) هیمنه ابرقدرت‌ها را مورد شکست قرار داد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین تأکید کرد: شجاعت و دشمن شناسی امام راحل از او یک رهبر مقتدر و شجاع ساخت و مردم به واسطه همین اقتدار، با او همراه شده و در راه پیروزی انقلاب جان خود را فدا کردند.
این مسوول بیان کرد: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این انقلاب تداوم و استمرار آن است، امروز به برکت خون شهدا و حضور حماسی مردم ولایت مدار ایران اسلامی، ارزش‌های الهی و اقتدار این نظام در منطقه برد سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پیدا کرده و آن را از بدترین شرایط ذلت به بهترین شرایط عزت رسانده است.
وی با اشاره به محدود نبودن انقلاب اسلامی ایران به هیچ حد و مرزی تصریح کرد: این انقلاب بر پایه شریعت ناب محمدی (ص) شکل گرفت و مطابق با فطرت و مورد پذیرش همه آزادی خواهان عالم است و دقیقا به همین دلیل به تمام نقاط جهان صادر شده و دیگران از آن الگو برداری می‌کنند.
عدالتی گفت: ایجاد تفرقه بین نظام و ملت از توطئه های دشمنان بوده است و حضور مردم نیز در ایام دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن، مایه یاس و نا امیدی دشمنان خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه وحدت و همدلی یکی از الزامات و ضروریات اجتناب ناپذیر نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تشریح کرد: اشتغال یکی از دغدغه های اصلی دولت است و دستگاه ها نیز باید در این مسیر حرکت کنند.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها