فرمانده سپاه امام سجاد(ع):

انقلاب اسلامی ایران تا ابد پایدار خواهد ماند

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) و حمایت های مردم به انقلابی جهانی تبدیل شده است و قطعا مردم نیز برای پایدار بودن این انقلاب عظیم تلاش خواهند کرد.
کد خبر: ۸۹۸۴۹۷۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان عصر امروز در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور بندرعباس با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تا ابد جاودان خواهد ماند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) و حمایت های مردم با بصیرت توانست شکل بگیرد.

فرمانده سپاه امام سجاد تصریح کرد: حرکت خودجوش و انقلابی مردم به حدی موثر بوده به که امروزه کشورهای دیگر نیز با الگو قرار دادن انقلاب ایران، در حال مبارزه با حاکمان ظالم کشور و براندازی نظام دیکتاتوری هستند.

ترابی با بیان نقش موثر بسیج در تمام عرصه ها، افزود: همه ی مردم ایران با هر رنگ و نژاد بسیجی محسوب می شوند جز کسانی که اخیرا به بهانه مشکلات اقتصادی اقدام به فتنه و آتش زدن پرچمی کردند که برای حفظ آن خون های زیادی ریخته شده است.

وی ادامه داد: سال ها پیش کشورهای عربی اردن و مصر تلاش کردند تا به رژیم غاصب اسرائیل مبارزه کنند، اما این کشورها بعد ازگذشت ۶ روز بخشی از خاک کشورشان را به اسرائیل تقدیم کردند، در صورتی که امروزه شاهد هستیم که جوانان مبارز فلسطین با الگو گرفتن از تشکل های مردمی ایران در زمان انقلاب، توانستند در مدت ۲۲ روز اسرائیل را تسلیم خود کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) ادامه داد: دشمنان ایران از دیرباز تا کنون به دنبال ازبین بردن پایه های اصلی اسلام بودند، به طوری که بعد از انقلاب به دنبال تصرف کشور بودند، اما جوانان غیور ایران توانستند با وجود کمبود امکانات نظامی و با تقدیم کردن جان خود، مدافع حریم های دریایی، زمینی و هوایی کشور باشند.

ترابی با بیان اینکه ایران اسلامی با تقدیم ۲۲۲ هزار شهید در دوران دفاع مقدس همواره سربلند خواهد ماند، تصریح کرد: دشمنان اسلام ازهر ابزاری برای ترساندن مردم به ویژه بسیجیان و پاسداران استفاده می کردند به طوری که در یک روز سر ۲۴ پاسدار را که در درمانگاهی در شهرستان پاوه حضور داشتند را بریدند تا سایر پاسداران را بترسانند ؛ در صورتی که این اتفاق آن ها را برای اقدامات نظامی علیه نیروهای ضد انقلاب مصمم تر می کرد.

وی افزود: دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته و موثر در جامعه باید تمام تلاش خود را در فراگیری علم کنند زیرا علم یکی از کاربردی ترین ابزار برای مبارزه با دشمنان است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به اینکه در گذشته دشمنان ،جسورانه موشک های خود را به سمت مرزهای ایران پرتاب می کردند، خاطرنشان کرد: اکنون ایران به عنوان یکی از قدرت های برتر موشکی شناخته شده و قطعا دشمن به خود اجازه نزدیک شدن به مرزهای جغرافیایی و نظامی را نخواهد داد.

ارسال نظرات