سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی، ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه ما ریشه دشمن را ازبین برده و استقلال سیاسی کشور را تثبیت کرده ایم گفت: دشمن میخواهد سیلی که از دست مردم انقلابی خورده است را جبران کند و امروزه دشمنان ریشه و اساس اسلام را مورد هدف خود قرار داده‌اند
کد خبر: ۸۹۸۵۰۰۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

قطع ریشه دشمنان استقلال سیاسی کشور را تثبیت کرده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام عزیزاله عابدی صبح امروز به مناسبت دهه مبارک فجر نشست سیاسی بسیجیان شهرستان نیر با بیان اینکه باید آگاه سازی و تبین مسائل انقلاب صورت گیرد، اظهار داشت: تکرار اهداف و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، لازم وضروری است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: با توجه به خدمات بزرگ و ارزشمند انقلاب اسلامی از اول شکل گیری انقلاب تاامروز در عرض ۴۰ سال الارقم فشار‌های سنگین بین المللی در خصوص تحمیل جنگ، تحریم و فشار‌های متعدد که اعمال شده است، اظهار داشت: خدماتی که در این ۴۰ سال از تشکیل انقلاب صورت گرفته است قابل مقایسه با خدمات ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی نبوده است.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی دستاورد‌های مختلفی در زمینه‌های فرهنگی، استقال سیاسی، اقتصادی، کشاورزی و مسائل نظامی بدست آوردیم که قبل از انقلاب اسلامی هیچ یک از امکانات بهداشتی، درمان و مخابرات و ... وجود نداشت.

حجت السلام عابدی با بیان اینکه ما ریشه دشمن را ازبین برده و استقلال سیاسی کشور را تثبیت کرده ایم گفت: دشمن میخواهد سیلی که از دست مردم انقلابی خورده است را جبران کند و امروزه دشمنان ریشه و اساس اسلام را مورد هدف خود قرار داده‌اند و آنها می‌خواهند با از بین بردن اتحاد و انسجام اسلامی بین امت اسلام به اهداف شوم خود برسند. 

مسئول نمایندگی، ولی فقیه ناحیه دانشجویی اردبیل تصریح کرد: یک روز ریستارت را شروع می‌کند، روز بعد دختر انقلابی در خصوص حجاب راه می‌اندازند و می‌خواهند هنجار‌های مارا بشکنند، زیرا که از راه‌های دیگرنمیتواند انقلاب اسلامی را نابود کنند.

حجت السلام والمسلمین عابدی با بیان اینکه مطالبات اقتصادی خواسته همه اقشار مردم است و باید این مشکلات اقتصادی حل شود، تصریح کرد: در ضمینه‌های دیگر به خودکفایی رسیده ایم که این دستاورد‌ها در مقابل مشکلات اقتصادی خیلی عظیم است.

وی با اشاره به قسمتی از مشکلات اقتصادی که به دشمن باز می‌گردد، گفت: از اول انقلاب تا امروز تحریم شده ایم که تا حدودی اثر گذاشته است نه اینکه ثاثیری نداشته باشد و هدف دشمن از این تحریم، مردم را به نافرمانی وادار کنند.

حجت السلام عابدی گفت: ناکارآمدی بعضی از مدیران، باعث این مشکلات اقتصادی در جامعه شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار