خبرهای داغ:
همزمان با دهه فجر صورت گرفت؛

تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با شهدای گمنام

همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۸۹۸۵۰۱۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به منظور گرامی داشت سی و نهمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پاسداشت یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) جمعی از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حضور بر مزار شهدای گمنام، قرائت فاتحه و اهدای گل، ضمن ادای احترام به روح ملکوتی حضرت امام (ره) و شهدا، با آرمان های الهی بنیان گذار انقلاب و شهدای گرانقدر تجدید بیعت کردند.
دراین مراسم دکتر موسی خانی ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه(س) و گرامی داشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) وشهدای گرانقدر افزودند:همه ما به این شهدا و مردم و نظام اسلامی مدیون هستیم واین بیعت و تجدید میثاق با آرمان های شهدا نباید یک کار نمادی و ظاهری باشد.همه این نماد ها برای ما یک یاد آوری است که هر وقت از کنار مزار این شهدای عزیز رد می شویم و شهدا را یاد می کنیم باید بدانیم که مسوولیت ما سنگین است.
دکتر موسی خانی با اشاره به پیشرفت و سربلندی کشور بیان داشتند:کشور عزیزمان ایران الحمدالله مواهب الهی زیادی داردو در اثر تدابیر خوب می تواند یک کشور قدرتمند جزء ده کشور جهان باشد. این رسالت برعهده دانشگاهیان اعم از اساتید،دانشجویان و کارکنان است و حتی کشور عزیزمان این توانمندی را دارد که بعنوان ام القرای اسلامی بتواند نقش محوری و کلیدی را در رهبری فرهنگی جهان ایفا نماید.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین در بخش پایانی سخنان خود بیان داشتند: امیدواریم که از این محل مقدس و معنوی که برگشتیم یادمان باشد که به این جوان ها ،امام راحل و شهدا بدهکاریم و انشاءالله با عزم بیشتری برای سربلندی کشورمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی کار کنیم .
قرائت زیارت نامه شهدا،اجرای موسیقی انقلابی توسط کانون فرهنگی دانشجویی هنر وموسیقی از دیگر برنامه های این مراسم بود.
9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار