خبرهای داغ:
با حضور جمعی از اساتید، هم کلاسی ها و حفاظ نوجوان قرآنی اصفهانی برگزار شد؛
با حضور جمعی از اساتید، هم کلاسی ها و حفاظ نوجوان قرآنی اصفهانی مراسم بزرگداشت نخبه 12ساله حافظ کل قرآن در منزل پدری ایشان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۸۵۰۱۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

بزرگداشت نخبه نوجوان قرآنی؛ مرحوم رضا شریف

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، مراسم بزرگداشت مرحوم رضا شریف نخبه قرآنی با حضور اساتید، هم کلاسی‌ها و جمعی ازحفاظ نوجوان قرآنی برگزار گردید.
این مراسم با یک ختم دسته جمعی قرآن توسط اساتید و تعدادی از هم کلاسی‌های این نخبه علمی ورزشی آغاز شد و پس از آن تعدادی از اساتید به بیان خاطرات و فضایل اخلاقی مرحوم شریف پرداختند.
در ادامه آقای ابراهیمی مدیر دبستان شاهد امام صادق علیه السلام با بیان اینکه نور قرآن در چهره این نخبه نوجوان بسیجی برای همه مشهود بود بیان داشت: آقا رضا شریف الگویی کامل از نظر عمل به دستورات قرآن برای هم کلاسی‌های خود بود.
در پایان دکتر عباس شریف عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پدر مرحوم شریف افزود: فرزندم قرار بود سال آینده تحصیلی در دبیرستان شاهد به ادامه تحصیل بپردازد.
شایان ذکر است این نوگل جامعه قرآنی در شهریورماه سل جاری در لوله بی حفاظ زیر آب و پنهان از دید مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط یکی از مراکز پروش ماهی منطقه بی بی سیدان سمیرم غافلگیرانه جلو چشم پدرش به درون لوله کشیده شد و مظلومانه جان خود را از دست داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها