خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: شهیدان حججی، آقادادی، روح‌الامین و باباگلی باید به جوانان معرفی شوند زیرا افکار نفوذی به‌دنبال ضعیف کردن افکار اعتقادی ما هستند.
کد خبر: ۸۹۸۵۰۲۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مجتبی فدا امشب در مراسم گفتمان انقلاب اسلامی و یادواره شهدای چهارسوق با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: دشمنان هر بار با روش‌هایی به‌دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند، یک روز جنگ تحمیلی و روز دیگر توطئه‌هایی مبنی بر تغییر نگرش و دیدگاه‌های مسئولان، جدا شدن از راه شهدا و خط امام (ره) از جمله این اهداف بود که نشان‌دهنده تکرار تاریخ صدر اسلام است.

وی ادامه داد: در طول انقلاب اسلامی افراد بسیاری بودند که زیر شکنجه‌های زمان شاه دوام آوردند، اما بعد از انقلاب به‌دلایلی از جمله باندبازی یا بی‌بصیرتی از قطار انقلاب پیاده شدند، کنار این، انسان‌های بی‌شمار دیگری نیز جزء رویش‌های انقلاب به‌شمار می‌آیند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه دشمن به‌دنبال این است که دایره نظام جمهوری اسلامی فراتر از مرز‌های این کشور نرود، گفت: دشمن در تلاش است که صدای استکبارستیزی، مبارزه با آمریکا و اسرائیل از این کشور خارج نشود.

وی افزود: به‌برکت خون شهدا در ۳۹ سال گذشته، ما آمریکا را نه‌تن‌ها از کشور بلکه از منطقه نیز خارج کردیم که نشان‌دهنده حضور همه‌جانبه مردم در صحنه، ایثار خانواده شهدا، آمادگی و گذشت جوانان عزیزی است که امروز به نام مدافعان حرم و پیش از این به نام مدافعان انقلاب همه زندگی خود را کف دست گذاشتند و از نظام دفاع کردند.

سردار فدا با ابراز اینکه پول عربستان و کشور‌های عربی پشتیبان اهداف استکبار، سازمان منافقین و سلطنت‌‎طلب‌ها است، تصریح کرد: دشمنان اعلام کردند که در ایام دهه فجر برنامه‌ای را کلید زده، مردم را با خود همراه کرده و از شب ۲۲ بهمن چاشنی ترور، تخریب و حمله به اماکن دولتی، بسیج، مساجد و تکایا را نیز شروع می‌کنند.

وی در تشریح اهداف دشمن از ایجاد اغتشاشات اخیر خاطرنشان کرد: آن‌ها دو هدف را عنوان کردند، نخستین هدف ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی بود و در صورت عدم موفقیت به‌دنبال ایجاد اختلاف بین مسئولان و حاکمان نظام جمهوری اسلامی بودند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) ادامه داد: حرکت نخست، در مشهد و در مکانی مقدس و ارزشی شروع شد و فضای مجازی ظرفیت کار را فراهم کرد، بعد از ۱۰۰ متر حرکت مردم، منافقین روی موج مردم سوار شدند و دامنه این کار به‌صورت گسترده در نقاط مختلف کشور با فراخوان‌هایی که صورت گرفت گسترش پیدا کرد.

وی راجع به افرادی که در این حوادث دستگیر شدند، گفت: روز جمعه هشتم دی‌ماه نخستین کسی که در اصفهان کنار سی‌وسه‌پل دستگیر شد خبرنگار رادیو فردا بود، کسی که در کف رودخانه، خبر، اطلاعات و اخبار لحظه به لحظه اغتشاشات را به خارج از کشور منتقل می‌کرد.

سردار فدا افزود: افرادی که در این جریان دستگیر شدند هیچ کدام بیکار نبودند، گوشی تلفن همراه کمتر از یک و نیم میلیون تومان نداشتند، برخی از این افراد مشروبات الکلی مصرف کرده بودند، در صحنه حضور داشتند و شعار درود بر رضا شاهی را سر می‌دادند که بسیاری از خاک ایران را از دست داده بود.

وی با یادآوری اینکه آرامش و امنیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۱۵۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است، گفت: کشور‌های اطراف ما که ارتباط خوبی با غرب دارند چه‌زمانی روی آرامش را دیده‌اند؟

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) تصریح کرد: در ۲ سال و نیم گذشته نزدیک به ۲۵۰ تیم تروریستی توسط ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات، قبل، حین ورود و بعد از داخل شدن به مرز دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز چندهزار شبکه ماهواره‌ای به‌دنبال ایجاد شبهات و کمرنگ کردن ظرفیت دین‌داری مردم ما هستند، اظهار داشت: کانون گرم خانواده نخستین جایی است که دشمن آن را هدف گرفته است، ظرفیت دینی و اعتقادی مردم در تیررس دشمن بوده و هدف‌گذاری دیگر دشمن مراکز آموزشی است.

سردار فدا با اشاره به الگوگرفتن نظام جمهوری اسلامی از مرام عاشورایی، علوی و فاطمی گفت: ما درس‌گرفته از حادثه عظیم عاشورا هستیم، شیعه هرچه خون بدهد زنده‌تر می‌شود، اما برخی در راستای اهداف ۲۰۳۰ عنوان می‌کنند که فرزندان خود را به گلستان شهدا نبرید، اگر بچه‌های ما با روش شهدا آشنا نشوند الگوی آن‌ها از کجا تأمین خواهد شد؟

وی با تذکر اینکه "افکار نفوذی به‌دنبال ضعیف کردن افکار اعتقادی ما هستند"، گفت: ما ۲۳۰ هزار شهید ناشناخته داریم، بسیاری از افراد به‌صورت گمنام در گوشه و کنار این کشور مشغول به فعالیت هستند، شهیدان حججی، آقادادی، روح‌الامین و باباگلی باید به جوانان معرفی شوند.

به گزارش تسنیم، در جریان این مراسم از خانواده شهیدان باباگلی، حاج مهدی باباگلی پدر شهید و پیرغلام امام حسین (ع)، خانواده شهید مدافع حرم سرهنگ پاسدار حسین آقادادی و جانباز آزاده حاج امیر یوسفی تقدیر شد.

همچنین هدیه‌ای به‌رسم یادبود از طرف پایگاه شهدای چهارسوق و امام جماعت مسجد میرزا محمدهاشم چهارسوقی به سردار فدا تقدیم شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها