خبرهای داغ:
همزمان با ایام‌الله دهه‌فجر، رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی‌(س) و معاون فرهنگی بنیاد قزوین با سعید جدلی‌ها جانباز 70 درصد دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۸۵۰۴۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همزمان با ایام‌الله دهه‌فجر، سید ابوالحسن نائینی، رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی‌(س) به همراه احسان‌الله لنکرانی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و جمعی از مسوولان دانشگاه با سعید جدلی‌ها جانباز 70 درصد دیدار کردند.
در این دیدار، رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(س) گفت: حضور جانبازان دانشجو در دانشگاه امام خمینی(س) موجب می‌شود تا دانشجویان درس ایثار از آنها بیاموزند.
وی افزود: دانشجویان با درس‌گیری از صبر و استقامت جانبازان در کسب علم و دانش و اعتلای اقتدار کشور تلاش خواهند کرد.
در ادامه دیدار، لنکرانی با بیان اینکه خدمت به ایثارگران از افتخار ماست، گفت: مسوولان بنیاد در ارایه‌ی خدمات به این قشر معظم جامعه تلاش می‌کنند تا بتوانند ذره‌ای از زحمات آنها را جبران کنند.
وی با اشاره به اینکه امروز جانبازان در عرصه‌ی علمی موفق هستند، افزود: حضور آنها در دانشگاه‌ها موجب ارتقای اخلاق معنوی و دانش دانشجویان می‌شود و تحقق این مهم ارزشمند است.
در پایان این دیدار مسوولان از صبر و استقامت جانباز سعید جدلی‌ها تجلیل کردند.
گفتنی است: سعید جدلی‌ها جانباز 70 درصد دفاع مقدس دانشجوی داکترای تاریخ دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(س) و از اساتید مرکز آموزش علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین می‌باشد.
1003/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها