بمناسبت دهه مبارک فجر مراسم معنوي يادواره شهداي شهر تنکمان به همت حوزه 714 کوثر ناحیه نظرآباد و حوزه دانش آموزی شهیده سمیه با سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد در دبیرستان آسیه شهر تنکمان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۱۵۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، بمناسبت دهه مبارک فجر مراسم معنوي يادواره شهداي شهر تنکمان به همت حوزه 714 کوثر ناحیه نظرآباد و حوزه دانش آموزی شهیده سمیه با سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد در دبیرستان آسیه شهر تنکمان برگزار شد.

سرهنگ دوم  پاسدار جان محمد لو فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد در سخنانی با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین تسلیت ایام فاطمیه گفت:دهه فجر باعث شد انقلاب اسلامی و ایران از زیر یوغ استکبار جهانی خارج شود.

وی تجلیل از مقام شهدا را سبب زنده و پویایی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و تاکید کرد :مردم ایران اسلامی پیشرفت و توسعه کشور را مدیون خون شهدا هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن به اراده قوی و ایمان راسخ و فرهنگ شهادت در بین جوانان مسلمان ایرانی پی برده و میداند که دیگر با جنگ سخت به جایی نخواهد رسید.

فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد افزود : برای این منظور همه قوای خود را در میدان جنگ نرم و ایجاد شبهه و تردید و نارضایتی از انقلاب و حتی اسلام به کار گرفته است که این حربه دشمن نیز به خواست خدا و هشیاری جوان انقلابی محکوم به شکست خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز اگر در این مجلس حاضر شدیم بخاطر شهدای شهر تنکمان است افزود:نظام جمهوری اسلامی با برکت شهدا،امام و رهبری و صبر و استقامت خانواده های معزز شهدا امروز توانسته در عالم خود را نشان دهد و امروز وظیفه داریم راه و روش شهدا را ادامه دهیم و به جلو برویم .

در ادامه حجت‌الاسلام فلاح پیشه  در رثای شهدا و حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) مدیحه سرایی کرد.

در این یادواره که با حضور خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر، مسئولان شهر تنکمان و دانش آموزان دبیرستان آسیه برگزار شد از خانواده‌های شهدا و جانبازان دوران انقلاب تجلیل بعمل آمد.

 

 

خبرنگار بسیجی : خانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها