در راستای شعار سال ۹۶ (اقتصادمقاومتی، تولید-اشتغال) مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون یزد به همراه اعضاءسازمان دوشنبه مورخ ۱۶/۱۱/۹۶ از کارخانه یزد سفالین بازدید کردند.
کد خبر: ۸۹۸۵۱۶۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در این بازدید ابتدا در دفتر مدیریت کارخانه با جناب مهندس بهزادی مدیر و عضو هیئت مدیریت کارخانه دیدار شد مهندس بهزادی ضمن تشکر از حضور مسئول سازمان گفت:شرایط اقتصادی وارده بر کشور فشار‌های زیادی بر تولید کنندگان داخلی آورده است که باید در این بابت چاره‌ای اندیشه شود.
وی ضمن توضیح در مورد تولیدات کارخانه بیان داشت این کارخانه بر خلاف کارخانه‌های دیگر که سنتی هستند صنعتی می‌باشد و دارای دستگاه‌های اتوماتیک می‌باشد.
مهندس بهزادی در ادامه پیشنهاد بازدید از فضای کارخانه را دادند و اعضاء سازمان بسیج طلاب از این پیشنهاد استقبال کرده و به اتفاق مهندس بهزادی و آقای محسنی دفتردار کارخانه به فضای تولیدی کارخانه رفتند و از نزدیک تمامی مراحل تولید محصولات کارخانه آشنا شدند.
حجت الاسلام داودی ضمن تشکر و قدردانی از مدیران و کارگران کارخانه یزدسفالین ابراز امیدواری کرد که در آینده اتفاقات خوبی برای تولید کنندگان داخلی رقم بخورد و چرخ اقتصاد جمهوری اسلامی ایران به گردش افتد.

عکاس:مهدی مهدوی کیا
ارسال نظرات