صادق پور گفت: کارآفرینی از جمله مقوله هایی است که پیش زمینه آن کسب آموزش و مهارتهای لازم است.لذا مهمترین مأموریت سازمان بسیج مهندسین صنعتی بسترسازی آموزش‌ها و مهارت‌های کارآفرینی بوده است.
کد خبر: ۸۹۸۵۱۷۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۱

صادق پور، مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج  در پاسخ به این سوال که بسیج مهندسین صنعتی در راستای تشویق و بسترسازی کارآفرینی صنعتی چه گام هایی را بر داشته است؟ تصریح کرد:کارآفرینی از جمله مقوله هایی است که پیش زمینه آن کسب آموزش و مهارتهای لازم است.لذا مهمترین مأموریت سازمان بسیج مهندسین صنعتی بسترسازی آموزش‌ها و مهارت‌های کارآفرینی بوده است.

وی افزود: البته جامعه مخاطب این آموزش ها و کلاسها تنها به بسیجیان منحصر نشده و سایر افراد نیز از این دوره‌ها استفاده کردند.با توجه به اینکه کارآفرینی یک کار تخصصی و علمی است سعی کردیم  یک حلقه واسط بین کارافرینان ملی و استانی با متقاضیان این نوع خدمات باشیم.بحمدالله و المنه  با برگزاری  همایشی توانستیم ۵۰۰ نفر از مهندسان صنعتی را جمع کرده و  با دعوت از کارآفرینان ملی سعی کردیم ایده ها و کارهای خود را معرفی کنند.

 بسترسازی برای آموزش کارآفرینی صنعتی/حضور نخبگان رشته های صنعتی در کارگاه های بسیج

مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان آذربایجان شرقی با بیان این مطلب که ویژه فارغ التحصیلان رشته های تخصصی کارگاه کارآفرینی برگزار کرده ایم؛ گفت: از طرفی نیز با دعوت برخی از مهندسان  رشته های تخصصی برق، آی تی، مکانیک،  مهندسی شیمی و معدن سعی کردیم تا در جمع های تخصصی ما حضور داشته باشند واز ایده ها  و بستر های کارآفرینی استفاده کنند تا بتوانیم انتقال تجربه کارآفرینی را به این دسته از دانش آموختگان رشته های دانشگاهی داشته باشیم.

ارسال نظرات