مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، مردم سالاری دینی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۸۵۱۹۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر همایش گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان لردگان در نمازخانه ناحیه برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) با تبریک دهه فجر  به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی الگوی جدیدی از مردم سالاری دینی در پرتو حکومت اسلامی را به جهانیان عرضه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافرازاز به خاطر در صحنه بودن طلاب و روحانیون شهرستان لردگان از آنها تقدیر و تشکر نمودند و افزود:حقیقتا علما و روحانیون شهرستان لردگان از لحاظ ارتباط داشتن و فعالیت در بین نهادهای دینی نمونه هستند و همیشه در مواقع نیاز چه در سطح شهرستان و چه استان حضور به موقع و منظم دارند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان با اشاره به نحوه پیروزی انقلاب اسلامی و نقش حضرت امام (ره) گفت:امام راحل ابتدا بهخود باوری رسیدند با اعتماد به نفسی و ایمان قوی که داشتند این خود باوری را در کلام و عمل به ملت ایران منتقل نمودند و یک حرکت عظیمی بر علیه استکبار و نظام طاغوتی آغاز نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز ادامه داد:ریشه های دینی انقلاب اسلامی ، برای خدا بودن انقلاب ، خود باوری برخاسته از دین اسلام و الگو قرار دادن حضرت  امام علی علیه السلام و حضرت امام حسین  علیه السلام در دفاع از دین اسلام باعث شدند حرکت انقلاب در بین مردم محبوب گردد و با عظمت و استواری خاصی به پیش رود و سنگر کفر را ویران و شجره طیبه انقلاب اسلامی را به ارمغان بیاورد.

وی با اشاره به انقلاب های قرن حاضر در دنیا و مقایسه آنها با انقلاب اسلامی ایران گفت:یکی از بارز ترین تفاوت های انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها رهبری انقلاب اسلامی بود که هدف او برای رضای خدا و اعتلای دین خدا بود در صورتی که رهبر سایر انقلاب ها بیشتر جنبه های مادی را در نظر گرفتند و بر عقیده خود استوار نماندند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: امروز وظیفه ملت ایران پیروی از جانشین برحق امام راحل یعنی امام خامنه ای عزیز می باشد تا انفلاب اسلامی بتواند در برابر طوفان فتنه ها ایستادگی نماید و حکومت اسلامی تا ظهور امام زمان (ارواحنافداه) به راه خود با صلابت ادامه خواهد داد.

ارسال نظرات