خبرهای داغ:
صبح امروز انجام شد:

برگزاری مجمع سالانه بسیج جامعه پزشکی استان

مجمع سالانه بسیج جامعه پزشکی استان صبح امروز با حضور جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد
کد خبر: ۸۹۸۵۱۹۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، دکتر مقصودلو ، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در مجمع سالانه بسیج جامعه پزشکی استان ضمن تشریح برنامه های بسیج جامعه پزشکی استان در سال ۹۶ پیرامون سلامت معنوی و سلامت روانی لازم برای مردم گفت :اهمیت پرداختن به موضوع سلامت معنوی بر کسی پوشیده نیست و انجام طرح هایی با هدف ارتقاء سلامت معنوی جزو ضروریات دنیای امروز است که بسیج جامعه پزشکی استان باید برای آن برنامه ریزی کند.

 

در ادامه این مجمع میزگردی با حضور دکتر احمدی  رییس مجمع ،دکتر جعفری ، مسئول طرح شهید رهنمون ،دکتر سلامی ، ریاست کارگروه سلامت و دکتر زینعلی ، نماینده کانون تامین اجتماعی برگزار شد و اعضا به تشریح طرح شهید رهنمون پرداختند .

مسئول طرح شهید رهمنون بسیج جامعه پزشکی استان در این میزگرد گفت :  هدف کلی از اجرای این طرح بهسازی خدمات سازندگی بسیج جامعه پزشکی با رویکردی انقلابی است و برخورداری آحاد مردم از خدمات جامعه پزشکی ، ضرورت ارائه خدمات منظم و پیوسته به مردم مناطق محروم و ایجاد زیرساخت های لازم در مناطق محروم  را از جمله دیگر اهداف این طرح برشمرد .
وی تصریح کرد : از جمله اقدامات ضروری در اجرای این طرح مشاوره های پیشگیرانه ، حفظ محیط زیست ، تغذیه سالم و پیگیری کمک به درمان افراد بی بضاعت است که به قصد اصلاح سبک زندگی و آموزش نکات بهداشتی انجام خواهد گرفت.

اما در قسمت پایانی مجمع دکتر مجید احمدی ، جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت : انقلاب اسلامی ایران ، دوگانه لیبرالیسم و مارکسیم را شکست و یک طرح نو در انداخت و که این کار عظیم شعارگونه نبود و هیچ اندیشمند و محققی فکرش را نمی کرد این انقلاب حاصل شود .

وی گفت : آنها که متعجبانه شاهد تشکیل حکومت و نظام اسلامی بودند از همان ابتدای انقلاب اقدام به نفوذ جریان لیبرال به داخل کرده و با اقدامات خرابکارانه ای همچون ترور و توطئه و سوقصد و تحریک اقوام برای تجزیه طلبی در پی براندازی این نظام الهی بودند و در صدر این اقدامات علیه ما جنگ تحمیلی که تقابل ما با دنیا بود است و ما با پیش رفتن همین سیر می بینیم که جنگ اقتصادی و تحریم و فتنه های داخلی و جنگ های نیابتی مسائلی است که ما درگیر آنها هستیم.

احمدی افزود :امروز سالروز عملیات والفجر۸ است ، عملیاتی که روش های اجرای آن را در دانشکده های نظامی جهان تدریس می کنند ، در حوزه هسته ای با مواجهه با افرادی همچون شهریاری و احمدی روشن در اوج تحریم ها به اوج قله های افتخار و پیشرفت رسیدیم و صنعت موشکی ما نیز توسط شهید طهرانی مقدم با آن امکانات کم و محدود به این حجم از افتخارات رسیده پس این گونه حرف ها شعار نیست.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت : امیدواریم با همین پیشبرد  بتوانیم دغدغه اصلی مردم در حوزه بهداشت و سلامت را حل کنیم و بتوانیم گره ای از مشکلات آنها باز کنیم .

احمدی در پایان افزود : در بسیج جامعه پزشکی به دنبال آن هستیم که حلقه های سنتی را شکسته و تحولی عظیم ایجاد کنیم و در طرح شهید رهنمون هم به دنبال همین موضوع در قالب خدمت رسانی صحیح و ایجاد انسجام درونی در بسیج جامعه پزشکی خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار