مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در مراسم یادواره‌ی شهدای انقلاب استان البرز گفت: امت غیور و انقلابی ایران تحت زعامت ولایت‌فقیه از آرمان‌های انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۸۵۲۱۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، اولین یادواره‌ی شهدای انقلاب صبح امروز 16 بهمن‌ماه به مناسبت دهه‌ی فجر از ساعت 10 با حضور ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، سردار محمدیان فرمانده نیروی انتظامی استان البرز، سیروس شفقی فرماندار کرج، مسئولین لشگری و استانی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و امت شهیدپرور و انقلابی استان البرز در محل تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد.

امت غیور و انقلابی ایران تحت زعامت ولایت‌فقیه از آرمان‌های انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند


ابراهیم طاهرنژاد در این مراسم با سلام‌وصلوات بر ارواح طیبه‌ی شهدا علی‌الخصوص شهدای استان البرز و تبریک ایام‌الله دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی بابیان اینکه به کوری چشم دشمنان انقلاب در رأس آن آمریکا و اسرائیل انقلاب اسلامی امروز وارد چهلمین سال پیروزی خود شده است گفت: ما امروز آمده‌ایم به دشمنان انقلاب بگوییم همه‌ی آن‌هایی که انقلاب اسلامی را تحت فرمان حضرت امام (ره) و تحت لوای مکتب اسلام شروع کردند امسال به لطف پروردگار وارد چهلمین سال پیروزی خود شده است.


وی افزود: امت غیور و انقلابی ایران ازجمله خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، دانش آموزان، مدیران جهادی، دانشجویان و دیگر اقشار جامعه تحت زعامت ولایت‌فقیه آرمان‌های انقلاب اسلامی را حفظ و پاسداری می‌کنند و اجازه نخواهند داد ثمره‌ی خون شهدا از بین برود.


وی در ادامه با تأکید بر حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: 22 بهمن امسال باید به شکوه و عظمت سال 57 به همان شور و اشتیاق برگزار شود.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: امسال تمام ملت ایران با حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان نشان خواهند داد در زیر بیرق و پرچم خوش‌رنگ و سه رنگ جمهوری اسلامی برای همیشه پشتیبان ولایت‌فقیه از انقلاب، خون شهدا و ایثارگری ایثارگران پاسداری می‌کنند.


گفتنی است در این مراسم حاج فرید نجف نیا معاون فرهنگی دادگستری استان البرز دقایقی را با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی به سخنرانی پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها