خبرهای داغ:
هادی هاشمیان ، رئیس‌کل دادگستری استان گلستان گفت: با اقدامات پیشگیریانه انجام شده و همراهی و کمک بزرگان قومی و مذهبی، سال گذشته ورودی پرونده به محاکم قضائی استان گلستان ۲۰ هزار فقره کاهش داد.
کد خبر: ۸۹۸۵۲۲۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از تسنیم ، هادی هاشمیان ظهر امروز در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های دهه فجر شهرستان گالیکش با اشاره به حمایت دستگاه قضا از سرمایه‌گذاران اظهار داشت: ما به نمایندگی از بیش از 220 قاضی محاکم استان اطمینان می‌دهیم که دادگستری ضامن امنیت سرمایه‌گذاری آنان است.

وی افزود: سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان هرکجا حس کردند امنیتشان مختل می‌شود به دادستان‌های سراسر استان مراجعه کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان گلستان بابیان این‌که امنیت نخستین خواسته‌ سرمایه‌گذاران افزود: خوشبختانه گلستان از استان‌های دارای شاخص‌های خوب امنیت است و سرمایه‌گذاران با آسودگی خاطر می‌توانند در استان کار و فعالیت کنند.

هاشمیان آسیب‌های اجتماعی را یکی از چالش‌های پیش روی جامعه عنوان کرد و گفت: برخی از این آسیب‌ها ناشی از کم‌تحرکی و اهمال دستگاه‌های فرهنگی است.

رئیس‌کل دادگستری استان گلستان با اشاره موفقیت‌آمیز بودن برنامه‌های پیشگیری در گلستان، گفت: به علت تنوع قومی و مذهبی، برنامه‌های پیشگیری در گلستان بهتر جواب می‌دهد زیرا برای رفع آسیب‌ها و ارتقای فرهنگی می‌توان از بزرگان قوم و ریش‌سفیدان استفاده کرد.

هاشمیان افزود: نتیجه همراهی و کمک بزرگان قومی و مذهبی سال گذشته ورودی پرونده به محاکم استان را 20 هزار فقره کاهش داد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها