خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما پس از سال‌ها اسلام را احیا کرد، گفت: دشمن به دنبال مهار و براندازی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۸۵۲۴۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از فارس ، سید موسی حسینی بعد از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مسوول درمانگاه شهید مدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با اشاره به ایام‌الله دهه فجر و سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: انقلاب ما یک انقلاب دینی و فرهنگ‌محور بود که توانست اسلام عزیز را بعد از سال‌ها دوباره احیا کند.

وی با بیان اینکه شعارهای انقلاب اسلامی ایران با شعارهای همه انقلاب‌های دنیا متفاوت بود، افزود: علت وقوع انقلاب در کشور ما نیز یکی از مولفه‌های مهمی بود که موجب تمایز، تفاوت و البته برتری انقلاب اسلامی نسبت به سایر انقلاب‌ها شده بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه کارشناسان و تئوریسین‌های سیاسی بزرگ دنیا برای وقوع انقلاب در یک جامعه چهار مولفه را مشخص کرده‌اند، گفت: انزوای سیاسی، مشکلات حاد اقتصادی، عدم توان کنترل ارتش و امنیت کشور و ناکارآمدی دولت این چهار مولفه است که در انقلاب اسلامی ایران هیچ‌کدام از آنها نقش اصلی را ایفا نکرده است.

حسینی با اشاره به اینکه در زمان وقوع انقلاب اسلامی ایران ارتش در اوج قدرت و دارای پیشرفته‌ترین تجهیزات آن زمان بود، خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصادی نیز کشور با فروش بی‌رویه نفت دچار مشکلات بودجه‌ای و اقتصادی نبود و از سویی دیگر نیز موضوع انزوای سیاسی با حضور آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در کشور اصلا موضوعیت نداشت.

وی با بیان اینکه اندیشکده‌های غربی و آمریکایی چند ماه قبل از انقلاب گزارشی از اعتراضات مردمی تهیه کرده بودند، ادامه داد: این گزارشات اعتراضات مردم را شورش و اغتشاشات بسیار جزئی دانسته و معتقد بودند تا سال‌ها هیچ اتفاقی در ایران در حوزه تهدید حکومت شاهنشاهی رخ نخواهد داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه بر خلاف همه پیش‌بینی‌های این اندیشکده‌ها همه شاهد بودند که پس از 6 ماه چگونه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، تصریح کرد: درحالی کشور ما با نگاه حاکمیت اسلام بر کشور به پیروزی رسید که هیچ‌کس تصور نمی‌کرد حکومتی غیر از لیبرالیسیم و سوسیالیسم قادر به تشکیل دولت و اداره جامعه باشد.

حسینی  دو استراتژی مهم دشمنان را در سال‌های بعد از انقلاب اسلامی براندازی و از بین بردن انقلاب اسلامی و در حداقل‌ترین شکل ممکن مهار انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: دشمنان ما به صورت موازی در عین آنکه با اصل انقلاب ما دشمنی کرده و برای براندازی آن توطئه می‌کنند در تلاش هستند تا از صدور انقلاب ما به سایر کشورهای دنیا جلوگیری کنند.

وی با تقدیر از 32 سال خدمت صادقانه احمدعلی تولی مسوول سابق درمانگاه شهید مدنی در مسندهای مختلف خدمتگزاری در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اضافه کرد: ایشان فردی دلسوز، دارای روحیه جهادی و خوش‌خلقی با مردم بود که همین امر موجب شده بود رضایت مردم از ایشان و مجموعه درمانگاه شهید مدنی در اوج خود قرار داشته باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه در زمان تصدی مسوولیت درمانگاه شهید مدنی توسط احمدعلی تولی تحولات عظیمی در دو حوزه تکریم ارباب رجوع و حوزه عمرانی در درمانگاه شکل گرفت، افزود: ایشان به معنای واقعی کلمه لباس خدمتگزاری و سربازی به تن کرده بود.

حسینی با بیان اینکه مسوول جدید درمانگاه شهید مدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز که به تازگی منصوب شده‌اند تجارب و سوابق بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، امنیتی و فرماندهی دارند، خاطرنشان کرد: از همه پرسنل درمانگاه شهید مدنی تقاضا دارم با همکاری صمیمانه با ایشان موجبات یک حرکت پرشتاب پیش‌رونده و پیش‌برنده را فراهم کنند.

وی با تاکید بر اینکه شما در مجموعه‌ای هستید که مردم با درد و آلام بسیار به نزدتان می‌آیند، گفت: این فرصت را غنیمت بدانید و با رفع مشکلات مردم خود را در نزد ایزد منان دارای جایگاه رفیعی کرده و رضایت خلق و خالق را به صورت توامان جلب کنید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها