خبرهای داغ:
مراسم کلنگ زنی نمازخانه مدرسه شهید برداری بندرترکمن همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور فرمانده سپاه این شهرستان و سایر مسئولین برگزار شد
کد خبر: ۸۹۸۵۲۵۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر مراسم کلنگ زنی احداث نمازخانه مدرسه شهید برداری چپاقلی با حضور سرهنگ جعفریان فرمانده سپاه ، سرپرست فرمانداری بندرترکمن ، و مسئولین این شهرستان برگزارشد.

ساخت نماز خانه مدرسه شهید برداری  به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان صورت می گیرد.

در این مراسم سرپرست فرمانداری بندرترکمن با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت:دانش آموزان با شناخت اهداف انقلاب ادامه دهنده تفکر ناب محمدی باشند و با بهره گیری از الگو و سیره  شهدا آن را در زندگی خود پیاده کنند.

الیاس هیوه چی افزود: باید از فضای ایجاد شده در مدرسه برای رسیدن به اهداف متعالی زندگی تلاش شود و با بهره گیری از مطالعات  خارج از کتاب به سطح سواد وفرهنگ جامعه کمک های شایانی صورت پذیرد.

وی با اشاره به ساخت نمازخانه در این مدرسه تصریح کرد: ایجاد فضای معنوی لازم در مدرسه می تواند در ارتقا بعد اعتقادی و دینی دانش اموزان نقش به سزایی ایفا کند و روح افراد را از این فضای معنوی  متعالی بخشد.

همچنین مسعود ایمری مدیریت آموزش و پررورش بندر ترکمن با تشکر از سپاه ناحیه بندرترکمن در ساخت نمازخانه مدرسه برداری ایجاد این مکان معنوی را در ارتقا روحیه معنوی دانش اموزان ابتدایی روستا بسیار موثر دانست و از بانیان این امر خیر تشکر ویژه نمود.

 

انتهای پیام/ 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها