خبرهای داغ:
فرماندار بندر ترکمن :

22 بهمن ماه یادآور بزرگترین رویداد باشکوه تاریخ انقلاب اسلامی است

الیاس هیوه چی ،سرپرست فرمانداری بندرترکمن اظهار کرد :حضور منسجم در راهپیمایی 22 بهمن خنثی کننده نقشه های دشمن است
کد خبر: ۸۹۸۵۲۵۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرپرست فرمانداری بندرترکمن در گفت و گو با این خبرگزاری اظهار کرد :  22 بهمن ماه یادآور بزرگترین رویداد با شکوه تاریخ انقلاب اسلامی است و حضور منسجم در راهپیمایی 22 بهمن خنثی کننده نقشه های دشمن خواهد بود.

سرپرست فرمانداری بندر ترکمن در حاشیه برنامه های گرامیداشت دهه فجر عنوان کرد: در دهه فجر169 برنامه فرهنگی،اجتماعی ورزشی برای اقشارمختلف بخصوص بانوان،کارآفرینان، نوجوانان وجوانان تدارک دیده شده است.

الیاس هیوه چی افزود: در کنار گرامیداشت دهه فجر و تداعی جشن ها و لحظات شیرین انقلاب هدف این برنامه ها  ایجاد نشاط و شادابی و ایجاد امید است.

وی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان و سایر اقشار ضمن اهمیت دادن به نشاط جسمی ،تقویت بنیه روحی و اساس قرار دادن ورزش در راستای ایجاد جامعه ای پرنشاط گام بردارند.

هیوه چی با اشاره به 22 بهمن در پیش بودن بزرگترین میتینگ اجتماعی فرهنگی در کشور خاطر نشان کرد:22 بهمن یاداور بزرگترین رویدادباشکوه تاریخ انقلاب اسلامی است لذا همه اقشار وگروههای مختلف برای حضور در این اجتماع باید اماده شوند.

فرماندار بندر ترکمن گفت : حضور مقتدرانه مردم در سالگرد پیروزی انقلاب مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی است که برای کشورهای دیگر تصمیم گیری کرده و با دخالت آشکار در امور دیگر کشورها خود را محق می دانند لذ ااین حضور منسجم خنثی کننده نقشه های آنان است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار