رئیس کمیته امداد شهرستان زرندیه گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر 6 دستگاه خودروی نیسان زامیاد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به مددجویان تحت حمایت شهرستان زرندیه تحویل داده شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۲۶۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ غلامرضا حافظ کمال رئیس کمیته امداد شهرستان زرندیه با بیان اینکه مهم‌ترین رسالت کمیته امداد توانمندی مددجویان تحت حمایت است، گفت: هم زمان با ایام دهه مبارک فجر شش دستگاه خودروی نیسان زامیاد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به مددجویان تحت حمایت شهرستان زرندیه تحویل داده شد.

وی افزود: برای خریداری این تعداد خودرو با همکاری صندوق مهر امید ۲۰۰میلیون تومان به صورت قرض الحسنه به مددجویان وام پرداخت شده است.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد، گفت: طی سال جاری تاکنون بیش از ۱۳۴ طرح اشتغال‌زایی کمیته امداد بااعتبار یک میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان با همکاری بانک‌های عامل اجرایی شده است.

حافظ کمال در پایان گفت: در سال جاری به توزیع عادلانه اعتبارات اشتغال در مناطق محروم و روستاهای کل شهرستان توجه ویژه شده است و در جلسات متعدد با روسای بانک‌ها بستر لازم برای این همکاری به وجود آمده است. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات