خبرهای داغ:

یادواره شهدای یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه استان قم برگزار می‌شود

فرمانده یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه علی بن ابیطالب (ع) از برگزاری نخستین یادواره شهدای یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه علی بن ابیطالب(ع) در استان قم خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۵۳۰۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰

یادواره شهدای یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه استان قم برگزار می‌شود

جواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به اهمیت معرفی شخصیت شهدا از دیدگاه مقام معظم رهبری اظهار داشت: باید با معرفی ابعاد مختلف شخصیتی شهدا به جوانان توطئه‌های فرهنگی دشمنان را در جامعه خنثی کنیم.

فرمانده یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم از برگزاری نخستین یادواره شهدای یگان حفاظت از شخصیت‌ها در استان قم خبر داد و افزود: با توجه به کارنامه استان قم در هشت سال دفاع مقدس و تقدیم 170 شهید از استان این یادواره در قم برگزار می‌شود.

وی حفاظت از شخصیت‌هایی مانند امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، آیات عظام  یزدی، مکارم شیرازی و نوری همدانی را در کارنامه یگان ویژه استان قم معرفی کرد و گفت: در اوایل انقلاب با توجه به حضور امام(ره) در استان قم شهدای شاخصی در این دوره در استان شناسایی‌شده‌اند.

شفیعی تعدادی از شاخص‌ترین شهدای دوره انقلاب را نام برد و خاطرنشان کرد: شهیدان محمد بنیادی، اسماعیل دقایقی، حسین صبوری، جواد عابدی، اکبر غلام پور و محمد علوی نمونه از این شهدای هستند که در دوران انقلاب جان خود را برای حفاظت از شخصیت‌های برجسته انقلاب تقدیم کرده‌اند.

وی روز برگزاری این یادواره را در 19 بهمن سال جاری اعلام کرد و گفت: این یادواره در روز پنجشنبه مصادف با 19 بهمن در مسجد امام کاظم (ع) بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه علی بن ابیطالب (ع) سخنران ویژه این مراسم را آیت‌الله بوشهری عضو خبرگان رهبری اعلام و ابراز کرد: با توجه به هم‌زمانی این مراسم با دهه فجر برنامه‌های ویژه مانند مسابقات فرهنگی، دعوت از هنرمندان و انجام قرعه‌کشی برای سفر به عتبات عالیه و مشهد مقدس انجام می‌شود.

وی از نمایش کلیپ‌های از خاطرات شهدای یگان ویژه نیز خبر داد و افزود: از مهمانان ویژه نخستین یادواره شهدای یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه علی بن ابیطالب(ع)  می‌توان از فرماندهان و هنرمندان نام برد که به بیان خاطرات خود در دوران خدمت در این یگان خواهند پرداخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار