خبرهای داغ:

نشست تخصصی مسئولین دفتر نمایندگی ولی فقیه شهرستان های استان خوزستان در سپاه حضرت ولیعصر (عج)

نشست تخصصی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با مسئولین روابط عمومی ،تایید محتوا و خبرنگاران افتخاری بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۳۱۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸

در این جلسه حاج آقای شفیع زاده مسئول محترم نمایندگی ولی در سپاه ولیعصر ضمن تشریح برنامه های این نشست تخصصی گفت: این نشست در دو بخش برگزار میشود، در بخش اول یک همایش ویژه تمامی افراد حاضر در برنامه می باشد و در بخش دوم این نشست،جلسه ی مسئولین دفاتر نمایندگی شهرستان های تابعه به سالن کنفرانس حوزه نمایندگی منتقل میشود و مسئولین روابط عمومی ها و خبرنگاران شهرستان های تابعه در سالنی دیگر نشست تخصصی را ادامه میدهند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوزستان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد فجر انقلاب و باشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی در طول این مدت افزود: علما و مسئولین نمایندگی شهرستان ها باید با روشنگری دستاوردهای این انقلاب را به مردم معرفی کنند. وی ادامه داد:
به طور مثال یکی از بزرگترین دستاورد های انقلاب اسلامی که در هیچ جای دنیا قابل مقایسه با کشور ما نیست، امنیت پایدار است، که بدون رشادت های بسیجیان و پاسداران میسر نبود.

حاج آقای شفیع زاده گفت: اقتداری که ملت ایران دارد با هیچ دورانی قابل مقایسه نیست و این اقتدار باعث ایجاد امنیت برای کشور خود و سایر کشورهای همسایه و جهان اسلام شده است.

 

حجت الاسلام شفیع زاده افزود:
دشمنان اسلام به خیال خود با به وجود آوردن گروه های کذایی اسلام گرا مثل داعش و طالبان و امثال اینان میخواهند مردم دنیا را از اسلام ناب محمدی دور کرده و وجه اسلام را در دنیا خراب کنند، اما این تیرشان هم به خطا رفت و ما شاهد گرویدن خیل عظیمی از مردم جهان به سوی اسلام ناب محمدی هستیم.

در پایان مسئول نمایندگی سپاه ولیعصر گفت: علما و بسیجیان باید بیش از پیش دستاوردهای انقلاب را به مردم معرفی کرده و منتقد جدی ضعف های و چالش های مسئول کم کار باشند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار