خبرهای داغ:
نشست تخصصی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با مسئولین روابط عمومی ،تایید محتوا و خبرنگاران افتخاری بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۳۱۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸

در این جلسه حاج آقای شفیع زاده مسئول محترم نمایندگی ولی در سپاه ولیعصر ضمن تشریح برنامه های این نشست تخصصی گفت: این نشست در دو بخش برگزار میشود، در بخش اول یک همایش ویژه تمامی افراد حاضر در برنامه می باشد و در بخش دوم این نشست،جلسه ی مسئولین دفاتر نمایندگی شهرستان های تابعه به سالن کنفرانس حوزه نمایندگی منتقل میشود و مسئولین روابط عمومی ها و خبرنگاران شهرستان های تابعه در سالنی دیگر نشست تخصصی را ادامه میدهند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوزستان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد فجر انقلاب و باشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی در طول این مدت افزود: علما و مسئولین نمایندگی شهرستان ها باید با روشنگری دستاوردهای این انقلاب را به مردم معرفی کنند. وی ادامه داد:
به طور مثال یکی از بزرگترین دستاورد های انقلاب اسلامی که در هیچ جای دنیا قابل مقایسه با کشور ما نیست، امنیت پایدار است، که بدون رشادت های بسیجیان و پاسداران میسر نبود.

حاج آقای شفیع زاده گفت: اقتداری که ملت ایران دارد با هیچ دورانی قابل مقایسه نیست و این اقتدار باعث ایجاد امنیت برای کشور خود و سایر کشورهای همسایه و جهان اسلام شده است.

 

حجت الاسلام شفیع زاده افزود:
دشمنان اسلام به خیال خود با به وجود آوردن گروه های کذایی اسلام گرا مثل داعش و طالبان و امثال اینان میخواهند مردم دنیا را از اسلام ناب محمدی دور کرده و وجه اسلام را در دنیا خراب کنند، اما این تیرشان هم به خطا رفت و ما شاهد گرویدن خیل عظیمی از مردم جهان به سوی اسلام ناب محمدی هستیم.

در پایان مسئول نمایندگی سپاه ولیعصر گفت: علما و بسیجیان باید بیش از پیش دستاوردهای انقلاب را به مردم معرفی کرده و منتقد جدی ضعف های و چالش های مسئول کم کار باشند

ارسال نظرات
پر بیننده ها