خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۹۸۵۳۳۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛جناب سرگرد احمدی فرمانده سپاه باغملک در مراسم گرامیداشت دهه فجر که به همت پایگاه شهید آزور در مسجد صاحب الزمان عج صیدون برگزارشد با تبریک ایام الله ده فجر گفت:انقلاب سرنوشت بشریت را تغییر داد اگر این انقلاب به وقوع نمی پیوست و شکل نمی گرفت مشخص نبود سرنوشت ایران،کشورهای همسایه،خاورمیانه و حتی آسیا چه می شد.اما انقلاب اسلامی بر سیاست های ابر قدرت های آن زمان یعنی شرق و غرب و امروز بر سیاست های آمریکای جهان خوار اثر گذشته و مانع شکل گیری اهداف شوم آنها شده است.
وی در ادامه با اشاره به بزک کردن شاهان قاجار توسط عده ای معلوم الحال بیان داشت:عده ای بدنبال تطهیر دوران پهلوی هستند و می خواهند نوعی قداست به حکومت پهلوی بدهند اما به مشکلات و ضعف های آن دوران اشاره ای نمی کنند.

 

احمدی در ادامه با مقایسه ارزشهای عمومی در زمان انقلاب و طاغوت خاطر نشان کرد:در دوران انقلاب اسلامی ارزش هایی مثل استقلال،امنیت،مردم سالاری،عدالت و پیشرفت در حد اعلا اجرا شدند در صورتی که در زمان طاغوت این ارزش ها اصلا وجود نداشت به عنوان مثال در بحث استقلال سیاسی می بینیم که حتی شاهان ایران مثل رضا خان توسط یک ژنرال انگلیسی انتخاب می شود و توسط انگلیسی ها هم برکنار می شود،اما در جمهوری اسلامی تمام مسئولین از خود مقام معظم رهبری گرفته در سطح کلان و دهیاران روستاها در سطح پایین توسط خود مردم و با رای آنها انتخاب می شوند.

وی در ادامه با اشاره به ثروت ها و منابع زیر زمینی ایران اسلامی افزود:ثروت زیاد داریم اما در نحوه استفاده از آن دچار اشتباه هستیم و هرکجا به صورت بسیجی و روحیه جهادی کار کردیم و جوانان خودمان میدان داده ایم موفق بوده ایم در بحث موشکی به جوانان خودمان اتکا کردیم موشک‌قاره پیما ساخته ایم اما در جاهای دیگر اگر پیشرفت نکردیم بخاطر این بوده است که نگاه مان به دیگران بوده است و گرنه همان جوانی که موشک می سازد می تواند وسایل الکترونیکی و ماشین و ... هم بسازد پس تنها رمز موفقیت و پیشرفت جمهوری اسلامی این بود که روی پای خودمان ایستاده ایم و به داشته های خودمان اکتفا کرده ایم.

 

در پایان این مراسم از فرماندهان سابق پایگاه شهید آزور تقدیر و تشکر به عمل آمد و آقای موسی انیبا به عنوان فرمانده جدید این پایگاه حکم مسئولیت خود را از فرمانده سپاه باغملک دریافت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها