هنرمند انقلابی دغدغه ارزش های مردمی دارد

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: هنرمند انقلابی دغدغه ارزش های مردمی دارد و دلش برای کشور به تپش در می آید.
کد خبر: ۸۹۸۵۳۶۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ اکبر ایازی معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت:هنر پویا و زنده هنری است که توانایی اثرگذاری و جریان سازی فرهنگی را دارا باشد. به این مفهوم که هنری را خلق کرده باشد که قابلیت فهم برای فرهنگ های دیگر را نيز داشته باشد.

ایازی افزود: مادامی که فرهنگ به حوزه هنر راه نیابد و از شیوه‏ های هنری بهره‏ گیری نکند طبعا آن فرهنگ در جامعه ریشه نخواهد گرفت و رشد نخواهد کرد.

وی گفت: هنر واقعی با ارزش های انقلاب اسلامی در هماهنگی کامل است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری افزود: هنرمندی انقلابی است که آثار و فعالیت هنری اش را با مفاهیم و آرمان های انقلاب پیوند زده و با خلق آثار ارزشمند تأثیر هنری خویش را از مرزهای ایران اسلامی بگذراند، چنانکه فطرت های خفته ملت های مظلوم جهان را بیدار کند و به بیداری اسلامی پیوند بخورد.

ایازی اظهار داشت: هنرمند انقلابی دغدغه ارزش های مردمی دارد و دلش برای کشور به تپش در می آید.

این مدیر فرهنگی افزود: شرط لازم انقلابی بودن یک هنرمند این است که اثر یا آثارش آئینه و انعکاس ارزش ها و آرمان های انقلاب برای مردم باشد.

ارسال نظرات