شهيد محمد اسماعيل رفيعى:

گوش به فرمان امام عزيزمان باشيد كه راه او راه انبياء وائمه اطهار است

سپاس خداوندى كه مرا در اين زمان آفريد ،در دين اسلام آفريد و به راه خود و اسلام هدايتم كرد و به من آموخت كه دنباله‌ رو راه حسين (ع) باشم و اگر در زمان حسين نبودم‌ كه به نداى هل من ناصر ينصرنى امام لبيك گويم و به يارى او بشتابم.
کد خبر: ۸۹۸۵۳۶۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي : شهيد محمد اسماعيل رفيعى از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و درسال 1339 در روستای ماهورزان از توابع شهرستان خمین به دنیا آمد.

پدرش رضاکشاورز بود و مادرش مرضیه نام داشت. تا سوم ابتدایی درس خواند و شغلش بنا بود. سال 1355 ‏ازدواج کرد و صاحب سه پسر و یک دختر شد.

از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و بیست وهفتم آذر 1361، با سمت تک تیرانداز در سنندج هنگام درگیری با گروه های ضد انقلاب بر اثر اصابت گلوله به پا، شهید شد. مزار او در زادگاهش قرار دارد و برادرش براتعلی نیز به شهادت رسیده است.

بسم الله الرحمن الرحيم

الذين آمنو و هاجروا و جاهدو فى سبيل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عند الله و اولئك هم فائزون . (سوره توبه آيه 20)

آنان كه گرويدند و هجرت كردند و جهاد كردند در راه خدا بمال هايشان بزرگترند نزد خدا و ايشان كامياباند .

باسلام‌ و درود بيكران به‌حضور امام‌ زمان(عج) و سلام‌ و درود بيكران به حضور نايب‌ امام‌ و رهبر كبير انقلاب‌ و بنيان‌گذار جمهورى اسلامى ايران، امام خمينى بت شكن‌ و درود فراوان‌ به‌ رزمندگان اسلام‌ كه‌ در راه‌ حق‌ فداكارى‌ مى‌كنند و درود فراوان به‌ شهيدان‌ گلگون‌ كفن‌ راه‌ حق‌ و حقيقت‌ از آدم‌ تا كربلاى حسينى‌ و از كربلاى‌ حسين‌ تا كربلاى ايران‌ كه‌ با خون‌ و جانبازى‌ و فداكارى‌ در راه‌ حق‌ شهيد شدند .
سپاس خداوندى كه مرا در اين زمان آفريد در دين اسلام آفريد و به راه خود و اسلام هدايتم كرد و به من آموخت كه دنباله‌ رو راه حسين (ع) باشم و اگر در زمان حسين نبودم‌ كه به نداى هل من ناصر ينصرنى امام لبيك گويم و به يارى او بشتابم ، حمد و ستايش خدا را كه توفيقم داد كه در اين زمان باشم كه به نداى نايب بر حق امام زمان روح ا... عزيزم لبيك گويم و جزئى از جندالله باشم.

پدر و مادرم و برادران‌ و خواهرم‌ و همسرم‌ و فرزندانم‌ و اقوامم‌ و خويشان‌ و دوستان‌ و آشنايان‌ و ملت عزيز ايران بنده به عنوان يك فرد كوچك اين جامعه به شما سفارش مى كنم كه مبادا خدائى ناكرده دست‌ از اسلام برداريد و هميشه گوش به فرمان امام عزيزمان خمينى كبير باشيد كه راه او همان راه اولياء و انبياء وائمه اطهار و راه الله مى باشد .
و هميشه دعا كنيد كه خدا او را تا انقلاب حضرت مهدى (عج ) به سلامت نگه دارد و گوش بفرمان روحانيت باشيد كه همان اولى الامر زمان مى باشند و از آنها جدا نشويد كه خداى ناكرده در درياى ضلالت غرق خواهيد شد انشاءالله كه خداوند به همه مسلمين در جهان توفيق خدمت در راه اسلام عطا فرمايد .

پدرم و مادرم و برادران و خواهرم بنده به يارى الله به راه‌الله مى‌روم تا در راه الله خدمت كنم اميدوارم كه خداوند توفيق خدمت در راه خودش را به من عطاء فرمايد. و اما اگر چه فرزند يا برادر خوبى براى شما نبودم و در طول عمرم نتوانستم حق پدر و مادرى و برادرى اداء كنم اما اميدوارم كه شما به لطف خود براى رضاى خدا مرا حلال كنيد و انشاءالله اگر شهيد شدم براى من طلب آمرزش كنيد و از خدا بخواهيد كه مرا آمرزيده كند .و من يك آرزو دارم كه بعد از شهادت براى من گريه نكنيد چون شهادت در راه خدا بزرگترين افتخار است .

«خدا يار و ياورتان باشد .»

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار