خبرهای داغ:
بخشدار جرقویه علیا در مراسم جشن دهه فجر، گفت: جوانان باید قدر این انقلاب و دستاوردهای آن را بدانند و متوجه باشند که این انقلاب به آسانی بدست نیامده است.
کد خبر: ۸۹۸۵۳۷۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، مراسم جشنی به مناسبت ایام الله دهه فجر همراه با محفل انس با قرآن در مسجد جامع شهر حسن آباد با حضور با شکوه مردم و مسئولان و قاری بین المللی قرآن، موسی معتمدی برگزار شد.

بخشدار جرقویه علیا با اشاره به هدف از برگزاری جشن در ایام الله دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی ایران به فرموده بنیان گذار این انقلاب انفجار نور و بزرگ ترین معجزه قرن بود و همین کلمات بسیار پر معنی برای توصیف عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی کافی است.

حسین بهزادفر ادامه داد: هدف اصلی برگزاری جشن های ایام الله دهه فجر بیان دستاوردهای انقلاب در حوزه های گوناگون است و در این دهه وظیفه همه ماست تا از این فرصت استفاده کنیم.

وی افزود: ما باید به تبیین و اهمیت دستاوردها و پیشرفت های جمهوری اسلامی بپردازیم و هر چه از زمان پیروزی انقلاب می گذرد بیان این دستاوردها و پیشرفت ها بیشتر می شود.

بخشدار جرقویه علیا به مردم به خصوص جوانان توصیه کرد تا قدر این انقلاب و دستاوردهای آن را بدانند و متوجه باشند که این انقلاب به آسانی بدست نیامده است و خون هزاران شهید به پای درخت انقلاب ریخته شده است.

قاری ممتاز و بین المللی، موسی معتمدی در ادامه مراسم به قرائت قرآن پرداخت و در ادامه گروه سرود کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهر حسن آباد سرودی با موضوع انقلاب ارائه کردند.

این مراسم با همت دارالقرآن آموزش و پرورش، خیریه امام حسن مجتبی(ع)، پایگاه مقاومت بسیج شهید خرازی، موسسه فرهنگی صادق آل محمد(ص) و کانون پرورش فکری کودکان بعد از نماز مغرب و عشاء، برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها