فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

جانبازان سند اقتدار نظام/ عده ای درصدد بی اعتمادی مردم به انقلاب هستند

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در همایش بزرگ جانبازان تبریز با بیان اینکه جانبازان سند مظلومیت، اقتدار و عظمت نظام هستند، گفت: این افراد با اشاره گوشه چشم حضرت امام خمینی(ره) به جبهه ها عازم شدند و در مقابل دشمنان ایستادند و عضوی از جان شیرین خود را برای اسلام و انقلاب فدا کردند.
کد خبر: ۸۹۸۵۳۷۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم افزود: مطمئن باشید اگر از جانبازان درباره عضوی که فدای اسلام کردند سوال کنیم، جواب می دهند که پشیمان نبوده بلکه همواره برای آرمان های انقلاب و نظام حاضرند جان خود را نیز فدا کنند.

وی ادامه داد: این انقلاب به برکت خون شهدا و ایثارگری جانبازان و رهبری پیامبرگونه امام و رهبر فرزانه انقلاب ایستادگی کرده است و به یقین جانبازان جزو اصحاب حق بوده و رهبر انقلاب نیز جزو این گروه هستند.

سردار خرم در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به جهالت برخی افراد، یادآور شد: عده ای می خواهند بی اعتمادی به انقلاب را در میان مردم و مسئولان رواج دهند و جاهلانه برخی را آن گونه تطهیر می کنند که اگر به اعترافاتشان رجوع کنیم می بینیم که چه جنایاتی انجام داده اند.

جانبازان سند اقتدار نظام/ عده ای درصدد بی اعتمادی مردم به انقلاب هستند

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به بخش مشکلات و بحران ها و مدیریت آن ها، تصریح کرد: در کشور بحران و مدیریت نداریم بلکه با بحران مدیریت روبرو هستیم.

سردار خرم با اشاره به اهمیت راهپیمائی 22بهمن نیز، اظهارداشت: با توجه به اتفاقات اخیر که مردم تولی و تبری خود را نشان دادند، این راهپمائی نیز موجب عزت و شکوه ملت و نظام خواهد شد.

شب گذشته این آیین در مسجد دانشگاه تبریز برگزار و در آن از جانبازان تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها