خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل، با بیان اینکه پیروزی انقلاب موجب حیات دوباره اسلام شد، سربلندی انقلاب را در همه عرصه ها را نتیجه حضور گسترده مردم ولایت مدار و رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب دانست.
کد خبر: ۸۹۸۵۳۷۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

خلیل شریقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اظهار داشت: امروز به برکت وجود ولایت و رهبری هوشمندانه ایشان و به پشتوانه مردم ولایت مدار، نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در حال حرکت به سوی پیشرفت است.

وی اضافه کرد: در زمان حكومت رژيم طاغوت، احكام اسلامي به فراموشي سپرده شده بود و با فرهنگ اسلام مبارزه مي شد و اثري از اسلام باقي نمي ماند، بنابراین مردم انقلابي ايران با دست خالي و با شعار توحيدي لااله الاالله بر رژيم طاغوت پيروز شدند و اين انقلاب موجب حيات دوباره اسلام در ايران و جهان شد.

شریفی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در حال حاضر معادلات سیاسی جهان را برهم زده است و انقلاب مردم ایران توانست روزنه های امید را برای دیگر کشورهای مظلوم نشان دهند.

فرمانده سپاه جلفا در پایان سخنان خود یادآور شد: ملت ما در  همه عرصه ها با بصیرت و راهنمایی های  حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، استقامت و پشتکار با قدرت و اقتدار  در  حال تعالی و پیشرفت  است و همه  فتنه های دشمنان را خنثی کرده اند و عزت خود را در استقلال آزادی و جمهوری اسلامی می دانند که این مرهون فداکاری شهدا و امام راحل است.

 

ارسال نظرات