مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب به نسل جوان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در نشست روشنگری و بصیرتی پایگاه حضرت رسول اکرم(ص) بسیج طلاب این شهرستان، دهه فجر را فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۸۵۳۸۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دهه فجر را یادآور رشادت ها و دلیرمردی های جوانان این مرز و بوم دانست و اظهار داشت: دهه فجر آغازگر دوران سربلندی، عزت و پیروزی ملت ایران اسلامی و فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی به نسل جوان است.

وی اضافه کرد: در دهه چهارم حیات پرخیر و برکت انقلاب اسلامی با هدایت های رهبر فرزانه انقلاب، شاهد به ثمر نشستن خون شهیدان انقلاب هستیم و عزت و اقتدار نظام اسلامی نه تنها در سطح منطقه بلکه در سطح جهان به صدا درآمده است.

 حجت الاسلام صمددوخت یادآور شد: امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت منطقه ای و جهانی در مقابل استکبار جهانی از کشورهای مظلوم حمایت و به عنوان رهبر محور مقاومت همه نقشه های شوم استکبار را علیه ملت آزاده ایران خنثی نموده و به سمت شکست سوق داده است.

این مقام مسئول با اشاره به دسیسه های استکبار جهانی، ناکارآمد جلوه دادن نظام و ناامید کردن مردم را از توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی خواند و افزود: پیروی از ولایت فقیه، حفظ نظام اسلامی ،بصیرت و حضور مردم در صحنه و پایبندی به ارزش ها و آرمان های نظام و انقلاب، وحدت و همبستگی مردم ضامن بقا و تداوم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام صمددوخت تکیه به توانمندی های داخلی را راه برون رفت از مشکلات دانست و تصریح کرد: امروز مسئولان نظام باید در راستای حل مشکلات کشور و اجرای اقتصاد مقاومتی و برطرف ساختن مشکلات اقتصادی با رویکرد ایستادگی در برابر تحریم ها به توانمندی های داخلی تکیه کنند و با بهره گیری از ظرفیت جوانان نخبه و بسیجی که امروز سرآمد جوانان جهان در تمامی ابعاد علمی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هستند مشکلات کشور را برطرف کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار