نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در یادواره شهدای ممقان:

یادواره های شهدا هرچه تکرار شوند باز تازگی دارند/خوشا شهدایی که به خاطر سیدالشهدا شناسنامه خود را دستکاری کردند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در یادواره شهدای ممقان با اشاره به عزت و افتخاری که شهدا برای کشور آفریده اند، گفت: همه عزت و موفقیت خود را مدیون شهدا هستیم و برگزاری یادواره ها از وظایف ماست و هرچه تکرار شوند، تازگی دارند.
کد خبر: ۸۹۸۵۳۸۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمد علی آل هاشم با اشاره به نقش مهم پدران و مادران شهدا در تربیت آن ها، افزود: ما باید قدردان پدران و مادران شهدا باشیم که فرزندانی را به جامعه تحویل داده اند که خدمتگزار اسلام بوده اند.

وی یکی دیگر از وظایف مردم و مسئولان را انتشار وصایای شهدا دانست و بیان داشت: باید وصایای شهدا به جوانان و نوجوانان و به خصوص در مدارس و دانشگاه ها بیان شود تا فرزندان ما با با اندیشه های آن ها آشنا شوند.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به دستکاری شناسنامه رزمندگان نوجوان توسط خودشان برای حضور در جبهه، اظهارداشت: خوشا به حال افرادی که در راه خدا جان داده و به خاطر امام حسین(ع) شناسنامه خود را دستکاری می کردند.

وی با اشاره به حضور داوطلبانه رزمندگان در جبهه مقاومت افزود: هنوز هم جوانان ما عاشق شهادت هستند و این را با حضور خود در جبهه مقابله با تروریست ها نشان دادند.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه شهدا راه خود را پیدا کردند و رفتند، یادآور شد: ما باید با حفظ بصیرت خود و پیروی از ولایت ادامه دهنده راه آن ها باشیم.

امام جمعه تبریز در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: در حوادث اخیر کشور برخی خواسته هایی داشتند که دشمن از فرصت استفاده کرده و موج سواری کرد.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه دشمن ارکان نظام را هدف گرفته است، بیان داشت: باید در مقابل دشمن وحدت و همدلی خود را حفظ کنیم.

وی حضور در اهپیمایی 22 بهمن را مهم عنوان و بیان کرد: چشم همه دشمنان به راهپیمایی 22 بهمن دوخته شده است و مردم بصیر ایران بار دیگر با حضور حماسی خود در این راهپیمایی سنگ تمام خواهند گذاشت و با جواب دندان شکن خود دشمن را سر جایش خواهند نشاند.

یادواره شهدای ممقان از توابع آذرشهر در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار