به همت حوزه امام علی(ع) ناحیه ثارالله یزد:

برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی پایگاه شهید حججی

حمید زارع فرمانده حوزه شش ناحیه ثارالله گفت :این نمایشگا ه با اهداف اقتصاد مقاومتی وتولید واشتغال در پایگاه مقاومت بسیج شهید حججی و مسجد حضرت ابوالفضل حسن آباد برپا می باشد.
کد خبر: ۸۹۸۵۳۹۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید محسن حججی در روز 15بهمن توسط مهدی دهقان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله و جمعی از مسئولین حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) افتتاح گردید .
حمید زارع فرمانده حوزه شش ناحیه ثارالله گفت :این نمایشگا ه با اهداف اقتصاد مقاومتی وتولید واشتغال برپا شده و تا روز سه شنبه مورخ 1396/11/17 در پایگاه مقاومت بسیج شهید حججی و مسجد حضرت ابوالفضل حسن آباد برقرار می باشد.
در این برنامه فرمانده ناحیه ثارالله به همراه معاونت سازندگی این ناحیه و فرماندهی و جمعی از شورای احوزه امام علی(ع) از این نمایشگاه که با اقلام تولیدی دستی وموادغذایی سالم که توسط بانوان خانه دار و کارگاه های خانگی سطح حسن آباد تولید شده بود بازدید نمودند .
دهقان ضمن عرض خسته نباشید اهمیت اشتغال را برای حضار خاطر نشان کرد و با تعدادی از این عزیزان در رابطه با چگونگی تولید اقلام بحث و گفتگو نمود.
ارسال نظرات