شامگاه امروز 18 بهمن ماه؛

محفل شهدایی "شبی با شقایق های خونین" در شهمیرزاد برگزار می شود

کد خبر: ۸۹۸۵۴۰۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰

فرمانده حوزه بسیج حضرت رسول(ص) شهمیرزاد گفت: محفل شهدایی با عنوان "شبی با شقایق های خونین" با حضور سردار فضلی شامگاه امروز18 بهمن ماه برگزار می شود.

حسین رهایی فرمانده حوزه بسیج حضرت رسول(ص) شهمیرزاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر اظهار کرد: این محفل شهدایی، همزمان با ایام الله دهه فجر، با حضور مسئولین شهرستان مهدیشهر و بخش شهمیرزاد برگزار می شود.

دبیر برگزاری محفل شهدایی "شبی با شقایق های خونین"، زمان این مراسم را چهارشنبه 18 بهمن در مسجد ولی عصر(عج) شهمیرزاد و همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء بیان کرد.

فرمانده حوزه بسیج حضرت رسول(ص) شهمیرزاد، اجرای سرود و پخش کلیپ از شهدا، روزهای انقلاب و دستاوردهای نظام را از دیگر برنامه های این مراسم برشمرد.

رهایی همچنین با تاکید بر اینکه ضامن این انقلاب و نظام شهدا می باشند، تصریح کرد: وظیفه ما این است که همواره راه شهدا را ادامه دهیم و در مسیری که آنان پیمودند، گام برداریم.

وی، شهدا را چراغ راه جامعه معرفی کرد و ادامه داد: جوانان، شهدا را الگوی خود قرار دهند و با مطالعه در سیره زندگی آنان، مسیر خود را پیدا کنند.

فرمانده حوزه بسیج حضرت رسول(ص) شهمیرزاد، اضافه کرد: اگر امروز ملت ایران در میان کشورهای پرآشوب منطقه، در صلح و آرامش زندگی می کنند، به برکت خون شهدایی است که جان خود را نثار کردند تا اسلام و وطن حفظ شود.

رهایی، با بیان اینکه امروز در قبال این ایثارگری و از خودگذشتگی شهیدان، باید قدردان آنان باشیم، گفت: باید همواره یاد و خاطره شهدا با برگزاری یادواره ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه جاری باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار